Sizce böyle firmalara ne yapmak lazım?

Ben hep beni süistimal eden dolandırıcı özel ufak firmalara denk geldim. Mesela bi yer sigortasız sözleşmesiz 2 ay eğitim diye beni birçok kişiyi aldı ama sonra yol parasını filan vermedi biz de ayrıldım bedavaya iş yapmamak için. Sonra ben sigorta da yapmadılar diye ihbar ettim Google da yazdım başta işte avukata vereceğiz dava edeceğiz dedi verin neyi edeceksiniz çok komik dedim sonra çalışan biri yalvardı etti sildim. Başka yerlerde de öyle naaşımı eksil verdiler. Hakkını vermediler. İşte sigorta eksik yaptı yapmadı şu by. Hep böyle adi şeyler yaptılar ben de hep şikayet ettim uğraştım ama adamlar da mafya gibi benimle uğraştı işte taciz etti arayıp korkutup. Bi daha böyle kurumsal olmayan yerlere girmem ama sizce ne yapayım savaşayım mı salayım mı. Mesela son çalıştığım firma mafya gibiydi herif baya tehdit etti evimin önüne filan geldi korkutmak için ondan saldım ettim. Bayram 1 haftalık parayı vermemişti. 2 aylık maaşımı sa eksik vermişti adi herif.
Sizce böyle firmalara ne yapmak lazım?
Cevapla