Büyüklerin ellerini öpmemek yanlış mı?

Arkadaşlar ben anne tarafını sevmiyorum. Annem zorla teyzemlerin ve dayımların ellerini öptürürdü küçükken. Ama inanın çok sevimsiz kişiler. Onların elini öpmezsem saygısızlık la suçlanacağım. Ama sırf bunun korkusuyla o sevimsiz kişilerin elini öpmek istemiyorum. Öyle yakın değiliz pek görmem. Ne yapsam? Duygularımı mı dinlesem mantığımı mı?

Büyüklerin ellerini öpmemek yanlış mı?
Cevapla