Arkadaşlar ben ne yapacağım bi fikir verir misiniz?

19 yaşında evlendim erkek çocuğu istiyorum. Geçen ay öğrendik bu 5 oldu gene kız çocuğu netcem ben böyle digeri erkek olma algoritması yok mu yüzdelik hesap falan yapamıyoz mu karekökü alsak , önce parantez içini hesaplasak falan nasıl yaparız.

Arkadaşlar ben ne yapacağım bi fikir verir misiniz?
Cevapla