Her şey kirli gibi geliyor ne yapmalıyım?

Manevi olarak kendimi çok pis hissediyorum. Öyle dindar birisi de değilimdir açıkçası, daha çok eğlencesine yaşarım. Ama dünden beri içimde çok tuhaf bir rahatsızlık var. Nereye dokunsam pis gibi geliyor. Dolabımdaki giymediğim kıyafetlerim dahi kirli gibi geliyor. Tüm her şeyi baştan sona yıkama isteğim var ama bunu yaptığımda da yetmeyeceğini biliyorum; çünkü temiz olduklarını şu anda da biliyorum. Manevi olarak düşündüğümde de gusül abdestimi de alıyorum yani, eksik yönden bir şeyim olduğunu düşünmüyorum... Ama işte elime aldığım her şey kirli gibi geliyor, nedeni ne olabilir ve ben bunu nasıl aşarım? Baştan söyleyeyim aranızda 'yıka gitsin Ernur' diyenler olacaktır ama ben bunun üzerine gitmek istiyorum, bu şekilde giderse ilerleyeceğinden ve tekrarlayacağından endişeleniyorum. OKB mesela... Yardımlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏🏻

Her şey kirli gibi geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla