Çok zengin bir oğlanla fakir bir kız partner olabilir mi?

Sınıf farkından dolayı olmaz diyor yengem sizce haklı mı? Çok zengin dediğim (lamborghini süren, dubaiden çıkmayan, lüks evlerde yaşayan bir tip) fakir dediğim de (dümdüz fakir ama eğitimli falan)

Çok zengin bir oğlanla fakir bir kız partner olabilir mi?
Cevapla