Pazarda incir 100₺ , Barbunya 90₺ , Ne olacak böyle? herkes hayatından memnun mu?

Pazarda incir 100₺ , Barbunya 90₺ , Ne olacak böyle? herkes hayatından memnun mu?
Pazarda incir 100₺ , Barbunya 90₺ , Ne olacak böyle? herkes hayatından memnun mu?

İkisinide çok severim, inciri sayı ile alacaz , barbunya dan vaz geçtim 😊

O zaman Allaha çok şükür diyelim mi 🤭

Pazarda incir 100₺ , Barbunya 90₺ , Ne olacak böyle? herkes hayatından memnun mu?
Cevapla