

İkisinide çok severim, inciri sayı ile alacaz , barbunya dan vaz geçtim 😊
O zaman Allaha çok şükür diyelim mi 🤭


İkisinide çok severim, inciri sayı ile alacaz , barbunya dan vaz geçtim 😊
O zaman Allaha çok şükür diyelim mi 🤭
Eskiden sinirlenirdim zamlardan ama artık alıştım. İstiyorum ki ekmek 100 TL olsun artık zam gelmedikçe sinirleniyorum çünkü bu insanlara her şey mustehak...
siyah inciri aşırı severim inanılmaz bu rakamlar
ama yakıt fiyatları bu haldeyken ucuzlamasını artık beklemiyorum. kışlık domates bile yapcak mıyım hala karar vermedim.
Maalesef
Ben alabiliyorum. Son seçimlerden sonra alamayanlar da beni hiç ilgilendirmiyor
Erkek erkeğe evlensek, Kudüs düşse falan daha mı iyiydi. Sen de😂😂😂
Cevap
13Cevap
Maalesef ülke iyi yereler gitmiyor.
Batıyoruz, bitiyoruz sanki 😁
Çoktan :D
Apartmanın girişine incir ek. Hobi bahçağsi al bariğbunya ek. Torpahdan iste bedafa, insandan iste paraynan, onun da gözü doymaz yüskek liraynan..! Allah irade vermiş insan böyle yaradan ne yapsın? Akıllı insanlar apartmanlarda çatıları söksün, poliyepolüretan sıkıp, çatışarı hobi bahçesi yapsın. Hem binalar soğur, hem ihtiyaçlar görülür, hem de satanın aklı başına gelir. Çalışmadan, üretmeden zor artık maalesef.
Geçen börülce 100 TL ymiş fasulye bile kendini nimetten sayabilir, Allahtan incir ağaçlarımız falan var evde bahçe de de bişeyler yetişiyor yoksa yapılmaz ya köye döner insanlar böyle böyle
Hayat şartları gün gittikçe ağırlaşıyor nereye gidecek bu durum belli değil zam üstüne zamcık
Memnun olsak ne olmasak ne? Durum değişmiyor.
Evet ya çok pahalı bu fiyatları rüyada görsek inanmazdım Allah milletesabir ve akıl versin
incir yiyemiycen mi sımdi
Yanlış değilsem %52 niz memnun
hiçte memnun değilim 🥺
Bende 😌
Bunlar iyi günlerimiz maalesef
İncir le barbunya yemeyin
Evet memnun
Ucuza barbunya temin edebilirim
Rezilliğin tanımı
Memnunum
Ucuz
yeme
Kimse değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?