Babasiyla Annesi boşanmış insanlar ne kadar şansli olduklarinin farkında mi?

Küçükken üzülür, sorunlu tipler olarak bakardık ya... oyle öğretirdi öğretmenler.

Ama hiç öyle değil... benim babam yıllarca annemi aldattı, başka bir kadını sevdi. Tek bir kadın olsa yine iyi ark sitelerinden tanışırdi kendini bekar ve dul olarak tanitirdi. Yazılı görsel birsuru kanitlarım vardı. O kadar korkak ve sindirilmistim ki söyleyemedim. Kendi ailesini bizim önümüze koydu defalarca.. annem bir şey söylemeye kalktığı an tehditler etti. Şuanda da kafayı sıyırdı iyice demans hastası, surekli durmadan konuşuyor. Hala IDARE EDIYORUZ ama gerçekten bunaldım demediği laf kalmadı bize. Köpek gibiyiz onun gözünde 29 yaşına geldim artık. Ben istemez miyim aile kurayım ya da çekeyim gideyim başka bir ilde ev açayım tek yaşayayım bu adama muhtaç olmayayım ama hayatta ne yazikki her şey istedigimiz gibi olmuyor...

Ancak şu an annem ben ve kardeşim olsak zor bir hayatımız olurdu ama huzurlu olurduk. Her sabah hakkımda dedikodumu yaparken uyanmazdim ben de..

Babasiyla Annesi boşanmış insanlar ne kadar şansli olduklarinin farkında mi?
Cevapla