Küçükken üzülür, sorunlu tipler olarak bakardık ya... oyle öğretirdi öğretmenler.
Ama hiç öyle değil... benim babam yıllarca annemi aldattı, başka bir kadını sevdi. Tek bir kadın olsa yine iyi ark sitelerinden tanışırdi kendini bekar ve dul olarak tanitirdi. Yazılı görsel birsuru kanitlarım vardı. O kadar korkak ve sindirilmistim ki söyleyemedim. Kendi ailesini bizim önümüze koydu defalarca.. annem bir şey söylemeye kalktığı an tehditler etti. Şuanda da kafayı sıyırdı iyice demans hastası, surekli durmadan konuşuyor. Hala IDARE EDIYORUZ ama gerçekten bunaldım demediği laf kalmadı bize. Köpek gibiyiz onun gözünde 29 yaşına geldim artık. Ben istemez miyim aile kurayım ya da çekeyim gideyim başka bir ilde ev açayım tek yaşayayım bu adama muhtaç olmayayım ama hayatta ne yazikki her şey istedigimiz gibi olmuyor...
Ancak şu an annem ben ve kardeşim olsak zor bir hayatımız olurdu ama huzurlu olurduk. Her sabah hakkımda dedikodumu yaparken uyanmazdim ben de..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet bazen şer gibi görünen şeyler hayır olabiliyor.
Dostum vallahi üzüldüm sana ve seni gayet iyi anlıyorum emin olabilirsin vallahi billahi :( senin için dua edicem. Dertleşmek istersen yazabilirsin yavsamam profilimi gorunce anlarsın. Allah yardımcınız olsun bak gerçekten. Senin için dua edicem
Çok teşekkür ederim, sagolun 🙏
Sen sağol asıl. Bu durumda tek sen değilsin bir sürü insan var benim de tanıdığım. Geçicek!
Çok üzüldüm gerçekten peki neden bosanmiyor annen
Annem boşansa yillaaaar önce bosanirdi.
Ben 15 yaşında idim onu yakaladıgimda, çocuk aklımla onu görüp ogrenebildiysem annemin hayli hayli biliyor olması lazım..
Yıllarca anneme üzüldüm hiçbir şeyden haberi yok diye ancak yaşım kemale erince anladım ki üzerini kapatıyor sadece ekonomik gücü olmadığı, gidemeyecegi için...
Bir kadının anlamamasi mümkün değil.
Hele ki yıllarca süren bir şeyi.
Peki sen ve kardeşin bir işi yokmu çalışmıyormusunuz?
Kardeşim çalışıyor zaten, ben de 10 aydir işsizim öncesinde 4 yıla yakin süredir calisiyordum sağlık sebeplerinden ayrıldım..
Ancak demek istediğim o zaman ayrilsalardi ztn ayrilirlardi babamın yaş olmuş nerdeyse 70
Geçmiş olsun önemli birşeyin yok umarım. Sizin şu annenize destek olmanız gerekiyor ki oluyorsunuzda ama bu saatten sonra neden bosanmiyor yaş ilerlediği için mı
Annem boşanmaz artık bosansa gencken bosanirdi
Ben kendimi kurtarmaya çalışıyorum..
Çok geç olsa da anladım ki, insan hayatta kendi kararlarının sonucunu yaşar.
Aynen öyle annenide suçlama kadının eli mahkumdur kurban olurum ya Allah sabır versin.
Senin kendini kurtarma planın nedir
Sorun yaşayan aileler boşanmalı evet.
Neden evlenmiyorsun peki
Bu psikoloji ile ne es ne de anne olabileceğimi düşünüyorum çünkü..
Kimsenin hayatını karartmak istemiyorum.
Sanki aile kursan rahatlarsın
İstek yok içimde.
Biri de yok zaten hayatımda, hic olmadı.
Olur inşallah
Şans faktörü nerede