Siz de çoğu insanla küs müsünüz?

Düşünüyorum da çoğu insanla ilişkim problemli ama ben iyi bir insanım çok güzel ve başarılı bir kadınım neden böyle oluyor korkuyorum acaba sevilmeye değer biri değil miyim diyorum karşıma hep sorunlu tipler çıkıyor eskiye oranla arkadaşım çok azaldı üzülüyorum yalnız kalicam ben anne baba sevgisi görmeyen bir çocuğum bu yüzden mi acaba anlaşamıyorum insanlarla ya aslında anlayisliyimdirda problem bende yok zarar görüyorum karşıdan ama kaliteli bir yalnizlik iyidir değil mi a dostlarım 🥲🥲
Siz de çoğu insanla küs müsünüz?
Cevapla