Kapalı olmamla iş yerimde dalga geçiliyor benle ne yapmalıyım?

Yürüyen türbe diyip gülüyorlar dalga geçiyorlar parfümümü gösteriyorum sen hacı yağı sür diyorlar zikirmatiğimi masamdan alıp vay imam diye zikir çeken insan taklidi yaptılar güya gittim ağladım nefret ediyorum artık gitmek bile istemiyorum ve şu an onları bıraksam bütün işleri allak bullak olacak çalışacak elemanları bile yok ben halâ bunu düşündüğüm için kendime çok kızıyorum ama vicdanım el vermiyor ne yapsam takma falan diyorlar evdekiler nasıl takmam bunu ya halâ çok kötü yüm eve geldim daha yataktan çıkmadım namaz kılmak için çıktım sadece
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar malesef ki bu yaşamış olduklarım doğru burada bir kaç kişi provoke gibi ya da başka şeylere yormuş ne diyim onlarda kendilerince haklı kötü niyetli insan çok. Ben çok kötü bir gün geçirdim bu yasamış olduklarımdan dolayı ailemle paylaştım takma gibisinden konuştular ama hiç yatağımdan çıkmadım bana destek çıkacak insanların yanımda olduklarını hissetmeye ihtiyacım vardı.. Birazda olsa yüreğime sular serptiniz Allah razı olsun sizlerden yüreğimin en derin yerinden duamı ediyorum..
Kapalı olmamla iş yerimde dalga geçiliyor benle ne yapmalıyım?
Cevapla