Herkes özgürdür elbet. Isteyen dünyada yanar isteyen ahirette. Demiş Necip Fazıl.
2:14 - Onlar iman edenlere rastladıkları zaman: "İnandık" derler. Fakat şeytanlarıyle yalnız kaldıkları zaman: "Biz, sizinle beraberiz, biz sadece (onlarla) alay ediyoruz." derler.
2:15 - (Asıl) Allah onlarla alay eder ve taşkınlıkları içinde serserice dolaşmalarına mühlet verir.
2:212 - Dünya hayatı, inkar edenler için bezendi. (Onlar), iman edenlerle eğleniyorlar. Halbuki takva sahibi olan o müminler, kıyamet günü onların üstündedir. Allah dilediğine hesapsız rızık verir.
5:58 - Namaza çağırdığınız zaman, onu alay ve eğlence konusu yaparlar. Bu onların, akıllarını kullanmayan bir toplum olmalarından dolayıdır.
6:68 - Â yetlerimiz hakkında münasebetsizliğe dalanları gördüğün zaman hemen onlardan uzaklaş ki, ondan başka söze dalsınlar. Eğer şeytan bunu sana unutturursa hatırladıktan sonra hemen kalk, o zalimler topluluğuyla oturma.
6:10 - Senden önce de peygamberlerle alay edilmişti. Fakat onlardan alay edenleri, alay ettikleri şey kuşatıverdi.
Daha yazayım mı? Onlar hiç bitmeyecek hep olacaklar. O zaman sende şunu ayeti oku içinden.
Ta ha 135 De ki: Herkes beklemektedir: Öyle ise siz de bekleyin. Yakında anlayacaksınız; doğru düzgün yolun yolcuları kimmiş ve hidayette olan kimmiş!50 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılkardeşim ben bir alevi çocuğu olarak baş örtüsüne karşı gelsem de başını gerçek manada örten bunu siyaset için yapmayan hanımları hep başımın tacı yapmışımdır. inancına saygı duyar ve vaz geçmemeni rica ederim. neden mi vaz geçme diyorum? belli ki o örtüyü siyaset için değil gerçek anlamda inanç için takmaktasın. görüyorum ki herşeye ramen vicdanından ötürü yine de birlikte çalıştığın insanları düşünmektesin. tebrik ederim seni. onlara gelince... tabiki hoş değil yaptıkları ama bilmelisin ki insan sevdiğine nazı geçtiğine böyle şakalar yapa bilir. muhtemelen orda seviliyorsun bu yüzden bu şakalara maruz kalıyorsun. sen onları bir gün çek sakin bir zamanda konuş rica et. devam ederlerse ulu orta uyar (tempoyu arttır) yine devam ederlerse devam edenlere sert cevaplar ver. elbet yavaş yavaş bundan vaz geçmeye başlayacaklar ve seni kabullenmeye başlayacaklardır.
14 Yorumla
Soran+1 yılOlayı çok güzel anlatmışsınız evet iş yerimde çok seviliyorum bundan dolayı hep takılırlar zaten ama bu konuda olanlar beni üzdü işte aylardır yaptıklarını duymazdan geldim ve alışmalarını bekledim dün abarttılar ve bütün gün konu benim başörtüm oldu bazen çok aşırı kırıcı oluyorlar dün geceye kadar uyuyamadım ben gerçekten hakkıyla bunu yapmaya çalışıyorum ve iş yerime ferace ile gelemiyorum çünkü gülüyorlar ve bu gülünecek bişey değil beni sevselerde rahatsızım bu durumdan rahat değilim belkide sonradan kapandığım için çünkü açıktım önceden
- +1 yıl
mutlaka ve mutlaka bu konuyu onlarla konuşmalısın dinlemedikleri sürece tempoyu kademeli olarak arttırırsın kardeşim sıkma canını. sevilmenin de bedeli böyle birşey işte... ne yazıkki biz onları şekillendiremiyoruz. ama sen saygıyı kazanmaya çalışıyorsun. bu konuda mücadele etmekten vaz geçme.
+1 yıl"Gelelim. Ben, başörtülülerin çok yüce gönüllü oldukları fikrindeyim. Yıllar geçti hâlâ onlardan hiçbir zarar görmedik. Ne kafamıza taş attılar, ne yollarda bize hakaret ettiler, ne de yemeklerimize ilaç koydular. Sıfır. Şaşılacak denli sabırlılar. Yalnızca bir-iki protesto gösterisi, hepsi bu. Dinamit yok, sopa yok, zehir yok. İnanamıyorum yani. Bir insanı bu kadar kışkırtın, bu kadar üzün, umutlarını söndürün, hayatını karartın… üstelik çok mantıksız bir biçimde, vatana millete faydası dokunacağı halde engelleyin, hırpalayın, aşağılayın, o da sizin suratınıza uçan tekme atmasın? Hâlâ güler yüzlü, anlayışlı, kibar bir ifadeyle konuşmaya, bizim gibi barbar şebeklere laf anlatmaya çalışsın. Hz. Eyyub sabrı var başörtülülerde. Ben böyle olgunluk, böyle leydi nezaketi görmedim. Her biri, bir prenses asaletiyle hareket ediyor. Ben anında cadılığı ele alırdım. Yetkililere sabun büyüsü filan yapardım. Yarasa kanı kaynatırdım. Paspasa kaplan kemiği çakardım. Şaka bir yana, bu ne be kardeşim!"
07.2013
Murat Menteş196 Yorumla- +1 yıl
Yazana helal olsun ne güzel yazmış 👍 👏👏👏
Soran+1 yılÇok güzel bir yazı olmuş gerçekten çok üzüldüm ağlafım ve halâ ağlıycakken tutuyorum kendimi odamdan hiç çıkmadım ben göstere gösterede yapmıyorum ibadeti mi saklıyorum onlara dindar görünmek değil amacım Allah bilsin yeter ama sürekli üstüme geliyorlar dalga geçiyorlar hep öyle benzetmeler yapıyorlar ki çok üzülüyorum yürüyen türbe ne demektir ya ne demek yine de önünde ağlamadım geçtim arkada ağladım benim zikir matiğim vardı onuda masamdan alıp tuhaf tuhaf zikir çeken insan taklidi yaptılar abartarak Allah ismini dalgaya aldılar ben orda ona şahit oldum canım acıdı içim yandı ve halâ yanıyor benim inandığıma neden saygı yok
Bu devirde hala böyle cahil insanlar mı kaldı? Insanlar kuyrukluyıldıza uzay aracı gönderdi bu gibi entel görünümlü cahiller hala kara cahil maalesf. dişlerini göster kardeşim! sakın alttan alıyım susym deme bence daha çok üstüne çıkarlar. bence iş yerini değiştir. çünkü psikolojin senin başarında çok önmli. Allah yardımcın olsun kardeş. birgün herkes hesap vercek hasbinallah!!
02 Yorumla
Soran+1 yılBenimle ilgili yorum yapmayın diyorum ne diyim başka psikolojim evet kötü oldu hala kafama takmış durumdayım şuana kadar hep düşündüm iş yerimi en kısa zamanda degisicem ve kendim gibi insanlarla çalışcam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Hep merak etmişimdir, şu "DiN" denen menem kavramın yegane gereği kapalı (türban, başörtülü... vs) olmak mıdır? Başkaca hiç mi bir kural-kaidesi yoktur ki, bütün toz-duman bunun üzerinden kaldırılmaktadır? Mesala o "DiN" derki "komşusu açken kendisi tok yatan bizden değildir"... ve yine derki "zenginleşme (hele hele hile hurdayla, helal olmayanla işin olmasın), kazandığın ihtiyacın olandan fazla ise onu insanlar ile payla" daha böyle çokca örnek var! Ama her ne hikmet ise hep bu türban, hep bu türban üzerinden bir mağduriyet edebiyatı? Gel gelelim işyerindeki zat-ı muhteremlerin senin kapalı olmanla ( her demekse artık) ilgili dalga geçiyor olmalarına; bunun hoşgörülecek bir tarafı yok. Bu şekilde davranıyor olmaları onların acizliğidir. Olabilir o şekilde giyinmene, yaşam tarzına inanmıyorlardır, ki insan inanmadığına saygı duymaz! Ancak bu ona hiçbir şekilde saygısızlık etme hakkı vermez...
20 Yorumlaselamünaleyküm senin bu halinle dalga gecen şahsiyetsiz insanlara bakma onlar aslında kendileri ile dalga geçiyorlar gün doyu bende zikir çekiyorrum banada oluyor ama onlar dalga geçerken ilgilenmiyorum salaklar kendileri konuşuyor kendileri gülüyor sonrada bir iki kelime söyleyip onları susturuyorum onlara din islam üzerinden yükleniyorum cevap veremeyince susuyorlar
12 Yorumla
Soran+1 yılBak sende yaşamışsın birde burada çıkan iki üç kendini bilmezle uğraşıyorum yok provoke yok bunun ihtimali güneşin dünyaya düşmesinden bile düşük bu insanlar nerde yaşıyor bilmiyorum ki
Kendine güvenini al eline. Kullan onlara karşı. Kendine saygın olursa başkaları da sana saygı duymak zorunda kalır.
Şükret ki ailenden karşı olanlar yok. Ben tüm aile içerisinde tek tesettürlü kızım. Bu yüzden başımı rükudan başka hiç vir yerde eğmemeyi öğrendim kendi kendime.
Onlar senle dalga mı geçiyor? Sen de onlarla geç. Onlar bir şeye mi gülüyor? Sen de onlarla gül ama arkasından hemen cevabını ver güzel kardeşim benim. Allah yolunu açık etsin. O zalimlere de hidayet nasip etsin.28 Yorumla
Soran+1 yılBenim söylediğim şu benimle ilgili yorum yapmayın diyorum tersliyorum ama anlamıyorlar
- +1 yıl
napıyon kızzz bu saatteee D:DD:D
- +1 yıl
ayhh sussss :Dd:DD
Soran+1 yıl:))) bu hiç aklıma gelmemişti
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAllah'ın farz koyduğu örtünme ile dalga geçmek insanı küfre götürür. Siz sabredin emin olun Rabbim sizi ferahlığa çıkartacaktır. Zikir de Allah içindir örtünmede Allah içindir.
"Kim Allah'ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kafirlerin ta kendileridir."(Mâide Suresi / 44. Ayet)10 Yorumla
+1 yılKiyamam ben sana. bak ben acigim ama öyle dalga gecmem kimseyle annemde ablalarimda kapali bazen annem sorar benden utaniyor musun diye ben kiziyorum sacmalama diyorum önemli olan sen utaniyor musun. seninle dalga geçenler tamamiyle korcahiller. kendine başka is bulabilirsen bul ortada birak onlari. benimle de işyerinde dalga geçiyorlardı yillik iznine ciktim geri de donmedim kaldılar öyle valla hakkini yedirme
01 Yorumla
Soran+1 yılMesele açık kapalı olmak değil ki ben açıkkende kapalıların hakkını savunurdum kapandım yine savunuyorum böyle yapanlara karşı benim herkese saygım sonsuzdur yeter ki inandıklarımı basite alıp dalga geçmesinler
Aile & Toplum konusunda 748 cevap paylaştı. O arkadaşlar adına üzüldüm. Ben şahsen işi bırakmanı ve başka bir yerde çalışmanı öneririm. Erkek olsan dayanırsın belki ama bayan olarak bu zor. Kendi hayatına değer ver biraz. Boşver işleri yarım kalıyorsa kalıyor. Azıcık edepli olmasını öğrenmeleri gerekiyor.
*iç ses* Onlarla da dalga geçilecek elbet.01 Yorumla
Soran+1 yılBu yüzden vicdanımdan nefret edecek dereceye geliyorum bazen çıkcam ama kısa süre sonra
muhattap bile olma canım ordakilerle zamanla tavrını görünce onlarda düzelir umarım üzülme sabret biraz daha baktın daha kötü oluyosa yeni iş aramaya başla bulunca da ayrıl ama öyle gereksiz insanların gereksiz hareketlerine canını sıkmaya bile değmez ben de yaşamıştım buna benzer bişey
04 Yorumla
Soran+1 yılZaten tavır aldım anladılar bir süre bende herhalde pişman oldular sandım azıcık konuşmaya başladım aynısını yaptılar
Soran+1 yılÇıkcam zaten ama çok üzücü
Oncellikle senin imanin kendine sabirli ol ve dikkate alma hayatini baskalarinin dedikodusu ya da dalaga gecmesine gore yasama rahatsiz oluyorsan kimseye gostermeden yapmaya calis ve canini sıkma ama unutma Allah ici. Yaptiklarini baskalarina göstermek icin yapiyorsan gunak ama kendin icin yapiyorsan yine kendine birde bu isin diger tarafı var canini sikma icini ferah tut kimseyede bir sey deme
00 YorumlaMobbing olayını netten bir oku, araştır. Gerekirse git bir avukatla konuş dava aç. Mutlaka kazanırsın. Babamın bir kaç tane şirketi var oradan biliyorum birisi dava açmıştı geçen sene kazanmıştı ama olayın ne babamla ne de bizle ilgisi var, personellerin kendi arasında yaşadığı sıkıntıydı buna rağmen şirket olarak biz tazminat ödedik.
00 Yorumlaniye canını sıkıyorsunki niyetleri ortada ver cevaplarını yanlış bişey yokki senin yaptığın hakkaten bende şaşırdım ben hiç öyle insanlara rastlamadım çok aradınmı sen böyle bir iş ortamını. Tabiki görüşü farklı olan olabilir ama ima eder mimiklerinden anlarsında direk böyle laflar eden Türkiye vatandaşı ilginçmiş şayet gerçekse cevaplarını ver onlar darlansın;)
02 Yorumla
Soran+1 yılTersliyorum zaten bende şaşkınım ama kendim karşılaştım çıkcam işten ama çok üzüldüm hala düşünüp duruyorum bu saate kadar
www.iskanunu.com/.../1194-mobbing-karsisinda-calisanlarin-haklari-nedir
www.csgb.gov.tr/.../kitap07_mobbing
Ciddi bir şikayet hepsinin topunu patlatır. Biraz araştırsan bulabilirsin.00 Yorumla
+1 yılGerçekten işin kolay değil. ama biraz daha sabret. sonunda bu haline alışıp saygı duymaya başlayacaklar emin ol. sen genede seninle dalga geçenlere sert tepki verme. sen kızdıkca onlqrın daha hoşuna gider. elimden geldiği kadar dinimi yaşamaya çalışıyorum de geç. Allah yardımcın olsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılHerkes sinirlenme tepki verme demiş birde öyle yapmaya çalışcam zaten çıkcam alışma süreçleri geçti onların
- +1 yıl
Eğer dayanılacak gibi değilse çık. boş yere sinirlerini bozma.
+1 yılofff sene 2014 nasıl insanlar var l*n hala sinirim bozuldu
22 Yorumla
Soran+1 yılİnançsızlar zaten onu biliyorum da saygı olsun en azından
Ne biçim iş yeri orası?
Bak ben deistim, Tanrı inancım var , ama din inancım yok, ama asla inançlı bir insana saygusızlık etmem.
O iş yerinde çalışanlarda sorun var bence.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen güzel modern tessettürler giyin istediğin parfümünüde kullan hiç aldırma havlasın dursunlar bende çok küçük hesap makinelerini kullanırdım zikir çekerken iş yerinde bazı imansızlar arkadan çekip elimden alırlardı ve aklı sıra silerdi ama itler ürüdü kervan yürüdü üzülme c. allahtan başka kimseden de korkma, sen dik oldukça onlar dahada çok çatlayacaklar.
11 Yorumla- +1 yıl
Tesetturun modern i yobazi falan mı oluyor anlamadım. Siz bu kafayla çok gidemezsiniz. Çarşaflı falan değilim ama atıyorum dar pantalon giyip üstüne eşarp takmak (modern) kapalilik. Çarşaf giyenler geri kafalı falan mı oluyor sizin mantık da.
+1 yılMeclise bile baş örtüsüyle giriyorlar.. Senin iş yeri kraliyet sarayı mı :)
11 Yorumla
Soran+1 yılYadırgıyorlar işte yasak değil ama malesef daga geçiliyor
+1 yılo ger-zkalıları ilk önce Allah'a havale ediyorum sende aynısını yap. Cevap verme Allah'a tevekkül et. devlet kurumunda çalışıyorsan git şikayet et nasıl ediliyor inan bilmiyorum ama ağızlarının payını alırlar. olamaz ya böyle bir zihniyet olamaz..
04 Yorumla
Soran+1 yılYok küçük bir yer çıkcam işten böyle zıt iki şekilde ayrı kutuplar olmuyor şimdi böyle şeyler kalmadı bilirdim ama karşılaştım varmış
- +1 yıl
çok üzüldüm :( orada olup seni savunmak çok isterdim çünkü yani ben kapalı değilim ama çevrem bu konuda çok geniş üzüldüm gerçekten..
Soran+1 yılBeni savunacak keşke biri olsaydı yanımda ama mühim değil tek başıma güçlü durmaya çalısıyorum ayrıca kapalı olmana gerek yok bende açıktım ve sürekli kapalıların olduğu protestolarda bulundum
- +1 yıl
aynen öyle =)) ondan dedim çevremde çok kapalı var diye. Gerçekten Allah'a havale et bulurlar bu yaptıklarından
+1 yılÜstad Necip Fazıla bir gazeteci sormuş..
Efendim size gerici diyorlar ne diyorsunuz
Üstad cevabı cevabı yapıştırmış..
Biz, bize gerici diyenlere; ancak 'DEH' demek için gerideyiz!!!
sen boşver onları it ürür kervan yürür. canına sıktığına bile değmez...10 YorumlaBence onlar iki ayaklı şeytan Allah hepimzi korusun böyle insanlardan anladın değilmi ne demek istediğimi
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet bunun bilincindeyim şükür zaten
+1 yılOyle insanlar cok. Allaha havale et baska iste calisabilme firsatin varsada ayrilip baska bir yerde calis derim. O sekilde biraz sinir bozar hayat ve insanlar. Herkes insan degil var boyle karaktersizler.
01 Yorumla
Soran+1 yılMalesef var bide çıkıp burada provoke bilmem ne diyen insanlar var onlarda bunlardan beter ne diyim ki ya ben
Soylediklerin şu an memleketin hic bir yerinde yapilmiyor. Senin amacin provakasyon. Olmayan seyleri olmus gibi gosterme. Soyledigin laflar dogru degil. Hic kimse senin bu one surdugun dusunceleri uygulayamaz. Ahlaksizliktan baska bisey degil yaptigin. Inanmayin suna
05 Yorumla
Soran+1 yılYemin ediyorum doğru namaz kılan insanım ne kadar içiniz fesat olmuş böyle yazık
- +1 yıl
Bence senin icin fesat olmus. Yaptigin provakatiflikten baska bisey degil. Insanlari birbirine dusurmenin anlami yok. 1 kisi yapar 2 kisi yapar ama senin dedigine gore butun calisanlar dinsiz bir sen imanlisin. Herkes ahlaksiz bir sen ahlaklisin. Soyledigine gore o kadar adamdan biri bile napiyorsunuz siz kendinize bakin demiyor. Yok bu memlekette boyle bir topluluk. Milleti bolmeyin. Birbirine kirdirmayin. Ayiptir gunahtir. Yaziktir.
Soran+1 yılO kadar adam dediğin 2 kişiler ve evet ikiside inançsız başka kimsede yok zaten bütün gün onlarla beraber çalışıyoruz iş yerime başladığmda açıktım sonra kapandım ve eğer çok iyi çalışan olmasaydım beni çıkarırlardı kapandığım için birbiriyle konustular sorun olurmu falan diye kapalılığm
- +1 yıl
Ulan kopek asil fesat sensin adam gibi konus kiz acik acik soylemis herseyi sen hala kopek gibi havliyorsun sokak kopeklerine acirim ama havlayip saldiran sokak kopeklerinin oldurulmesinden yanayim keske seni sokakta gorsem bir kopek gibi doverdim
Vay onun bunun cocuklari vay
Ayril oradan bnce kendini küçük düşürme22 Yorumla
Soran+1 yılSizler yanımda oldunuz ya çok mutluyum hiç uyumamıstım dün bugün bana destek veren kardeşlerim sayesinde daha güçlü ve mutluyum sağolun varolun hepiniz hepinizi çok seviyorum
onlari getir bize teker teker dövelim saclarini baslarini yolayalim
12 Yorumla
Soran+1 yılCanım ya sağol :)
+1 yılBaska bir is bakamazmisin ya da bu hadsizligi serefsizligi nasil yaparlar hangi hakla ne cüretle lann
22 Yorumla
Soran+1 yılBulup çıkcam zaten çok üzüldüm ama paylaştım iyi geldi
- +1 yıl
Lanet olsun bu serefsizlsr yuzunden herseyden soguyo insan aen bakma onlara bikac kahpee yüzünden moraliniz bozma inan hic takma onlari gormemizlkden gel ki zamanla birakirlar ugrasmyi nasilsa cikcakmissin hakslzk karsisinda yıkılma ama dik dur
+1 yılÇalışmaya ihtiyacın yoksa ya da başka iş bulma imkanın varsa oradan çık.
Çıkamam diyorsan da daha güçlü durmaya çalış, güçsüz gördükçe daha da yüklenecekler.
Allah kolaylık versin.01 Yorumla
Soran+1 yılAmin hepsi karşıt inançlılar ve saygısız
+1 yılAçıkçası zerre inandırıcı gelmedi, kendin kurgulamışsın ya da bir filmden filan görmüşsün gibi geldi... Bu kadar bariz şekilde dalga geçilmez, yapılacak şey değil... Açıkçası kendini acındırma gibi sacma bir psikolojiye girmişsin havası sezdim...
01 Yorumla:) Kendileri gülünücek haldeler bence salla gitsin yokmuş gibi davran. nede olsa herkes kendi ateşini kendisi götürecek bu dünyadan
10 Yorumla
+1 yılÇok bilinçli bir kızsın Allah için yaşamaya mücadele etmeye devam et , hep ona güven ondan başka dost yok umursama geri kalanını, çok rahatsızsan da devam etme
010 Yorumla
Soran+1 yılBenimle dalga hep geçiyorlar zaten mesela ferace giyip giderim tuhaf tuhaf bakıp gülerler ama ibadet ettiğim Rabbimi basitleştirmeye çalışmaları beni çok üzdü çok çıkcam elbette duramam burada çünkü biliyorum ki şeytan bu insanların içine girmiş beni yolumdan ayırmak için uğrasıyor Şükür bunun bilincindeyim
- +1 yıl
Gerçekten bilinçli bir kızsın bravo , sert bir şekilde tepki ver derim , öylelerinin dostluğu olmaz , sert resmi ve soğuk olursan senden uzak olurlar :) ben genelde öyle tipleri epey eskitme yoluna giderim yani sert ol , Allaha güven hiçbir şey diyemezler
- +1 yıl
Mesaj at
- +1 yıl
Adinin tekisin bunu kızdığımdan söylemiyorum, edebiyat parçalamıyorum realist fikrimi ortaya sunuyorum. Sen ne kadar inkar etsen de benim duygularımla oynadın, benimle oyalandın, kandırdın. Beni kendine tav edip sonra da gerçek aşkımı, sevgimi arıyorum diyemezsin. Başta pas vermeyecektin bana, yüz vermeyecektin. İrtibatını kesecektin. Emin ol bu yanına kalmayacak Enes sen de bana yaptıklarının bedelini Tanrı tarafından çekeceksin. Bu yorumu okursan sakın cevap yazma. Yoluna bak, sadece bir gerçek var onu belirttim sen istediğin kadar inkar et. Ben de derin hasar bıraktın
- +1 yıl
Duyguları bitiren de sensin her şeyi bitiren de sensin
- +1 yıl
Ne yapmaya çalışıyorsun sen efendi ol
Her şeyi bitiren sensin neyin kafasındasın
Olmaz bizden diyip de sen bitirdin ya beyinsiz, ben bitsin bile demedim seni tanımaya devam ediyordum
Ne kadar iğrenç bir kişilik olduğunu gösterdin sağol - +1 yıl
Sana hep yardım ettim ve seninle ilk konuşan da ben değildim , her neyse ya ikimiz için de sıkıntı yok neyin kuyruk acısı bu
- +1 yıl
bu herif beni 5 6 ay boyunca kandırdı, soran inanmayın bunlara böyle konuştuklarına bakmayın :(
Soran+1 yılSen niye inanıp konusuyorsun @cnsssssuuuuu
- +1 yıl
Konuştuk bir kere. Zaten ben de onu kandirmistim odestik
+1 yılimkanın varsa bırak tırmalasınlar bu devirde vicdansız olcaksın ayrıca sen dalga gecmelerini ne kadar kabullenirsen üstüne gelirler sert tavırla umursamicaksın
20 Yorumla
+1 yılBaşkanlarının düşündükleri şeyleri önemseme bu konuda dalga geçerlerse gül geç ben böyle mutluyum de. Sen hanımefendi duruşundan asla taviz verme. Onların yerine sen utanma bırak onlar utansın. Sen yaptığın işin hakkını ver gerisine boşver.
04 Yorumla
Soran+1 yılZaten onların önünde değil arkada ağladım görmesinler diye onların karşısında takmıyor gibi yapıyorum ama ister istemez belli oluyor
- +1 yıl
Sen güçlü bir kızsın ben buna inanıyorum. Ve savundugun değerleri gururla taşıyacağına da eminim. İradenin ne kadar güçlü old göstermelisin. Bunu rabbimin bir sınavı olarak düşün!
Soran+1 yılÖyle düşünüyorum zaten çünkü beni vazgeçirmeye çalısiyorlar ben açıktım sonra kapandım sen açıkken çok güzeldin şimdi çok kötü duruyor falan böyle güldüler bide bende dedim amacımda buydu zaten diye
- +1 yıl
Özel konuşabilir miyiz?
Ahirettede sen
Onlara gülersin takma kafana ;) Allah islah etsin dalga gecenleride10 Yorumla
+1 yılDeisitim Ama Saygılıyım
Bu Kadarda Olmaz
Insanı Hayattan Sogutur
Bu Tür Yaşayan Canlılar.
Kapalıysan Kime Ne !10 Yorumla
+1 yılBence ayril eger baska is bulabiliyorsan her gun o insanlari görmek sinir bozucu olsa gerek. Bu ise ihtiyacim var diyorsan sallama lafi sok.
10 Yorumla
+1 yılBakanlığa yazı yaz mutlaka ilgililer dönerler bu tarz şeylere türk halkı göz yummamalı bu yapılan ciddi bir suçtur...
02 Yorumla- +1 yıl
Aynısı başı açık bir kadına yapılsa bakanlığa yazı yazılsa ne kadar ilgilenirler sence?
Soran+1 yılKimse başı açık olan kadına böyle birşey yapmıyor mağdurlar genelde kapalılar ve ayrıca bu ülke müslüman bir ülkedir elbette çoğunluğun inandığı konuda kanunlar olacaktır demokrasi var
Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. İşyerinde huzur yoksa çıkmak tek çare..
çünkü belli ki sadece bir iki densizin işi değil, cümleten zıtlar sana..03 Yorumla
Soran+1 yılToplam 3 ksiiyiz zaten
Soran+1 yılÇıkcam ve bu yaptıkları söyliycem ama kal deselerde durmam artık çalışmam böyle insanlarla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSimdi ben kendim icin dusunuyorum da biz kurduz benim kizkardesime boyle bisey yapsalar abartmiyorum benim babam gidip onlarin topuguna sikardi. babam olmasa sahsen ben sikmazdim ama o dalga gecenleri sondurdugum sigara gibi ezmedikce o gunun gecesi uyuyamazdim
00 Yorumla
+1 yılLafı sokacan oturacaklar aşşa kızım bu kadar basit sana cok mu takılıyolar sende gül evet öyle de kabullen sen taktığın için biraz da senle uğraşıyorlar üzme tatlı canını onlar senn değerini bilememiş :)
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet hassasım bu konularda bu kadar basitleştirilmemeli
- +1 yıl
Anlamayana ne anlatabilirsin ki ama eğer bu duruma düşmekte istemiyorsan ya lafı soucan ya gülüp gecicen baska yoku yok işten cıkmıycaksan eğer
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah a havale et güzelim ben senin gibi kapalı kızları görünce imreniyorum :)
12 Yorumla
Soran+1 yılAllah nasip etsin sanada inşallah kardeşim :)
Cevap sahibi+1 yılİnşallah :)
+1 yılTakdir ettim onca kotu davranislara maruz kalmana ragmen yinede vicdan yapip birakip gitmiyorsun ama yinede birak orayi oyle nankor karatersiz saygisiz insanlarla bir saat bile calisma huzurunun kacmasindansa calismamak daha iyidir.
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef bu benim kendimden atamadığım bir vicdan duygusu keşke atabilsem insanlara haddini bildirebilsem
Demek ki sen onların yapamadığı birşeyi yapıyormuşsun, gurur duy kendin ile.
Milleti de takma.10 Yorumla
+1 yılUmrunda olmamalı.
yaptığın ayıp ve kötü bir iş değil sonuçta neden ağlıyorsun.
onlar otursunlar verceklerı hesabı düşünüp ağlasınlar.02 Yorumla
Soran+1 yılNeden ağlıyorum çünkü benim baş örtümü giyimimi basite alıp dalga geçtiler Allah ismine kurban olsunlar onunla bile dalga geçtiler nasıl içim acımasın hangi can dayanır sabah akşam ibadet ettiği Rabbine böyle basite alınmasına
- +1 yıl
o zaman cok haklısın. o ortamdan uzak dur derım ısten cık bence ve hepsine haddini bildirip.
+1 yılKardesim bak eger bu dediklerinde ciddiysen lutfen bana mesaj atarak senin su is yerinin yerini soylermisin lutfennnn
02 Yorumla
Soran+1 yılDoğru evet adres istemiş herkes fakat doğru değil bu
- +1 yıl
Kardesim sen napicaksin yaaa birak egriyi dogruyu biz dusunelim sen insan gibi benimle ugrasmayin demissin hakaret etmeyin demissin susmuyorlarsa sende anladiklari dilden konusucaksin merak etme gelip pat diye tekme tokat dovicek degilim bazen bazi kisileri parayla doversin
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlar için dua et hidayete ersinler sıkma sen tatlı canını güzel kardeşim bilseler yaptıklarınn cezasını emin ol yapamazlardı sabırlı ol kazanan sen olacaksn
02 Yorumla
Soran+1 yılOnlar hidayete ermezler sıkıntı ilişmez onlara çünkü Allah ancak sevdiği kuluna sıkıntı verir kendisine el açsın diye diğerine vermez ondan istemesin diye
Cevap sahibi+1 yılİste tam da bu sebepten bir müslümanın diğerine ettiği dua kendine ettiğinden daha makbul ve kabuldür sende dua et canım benim belki sana kötülük yapıyolar ama sen Allah rızası için onlarn iyiliğine dua et :)
+1 yılOnlar da ne tür bir yaratikmis öyle ya. Bir insanın dini. Dili. Irkı ne olursa olsun dalga geçilmez. Yeni bir iş bul ve baş istifaya. Senin le alay edip duyuyorlar ve sen hala onların işini mi düşünüyorsun. Dedigim gibi bir iş bak bul ve ayrı ordan
00 Yorumla
+1 yılArkadaşım gerçekten maduriyetine çok üzüldüm ama şakalarıda gerçekten komikmiş ya.
12 Yorumla
Soran+1 yılSende gül biraz öyleyse
- +1 yıl
Senin için söylemiyorum bunu yazdıkları genel olarak komikmiş yanlış anlama arkadaşım.
+1 yılBeyinleri kapalı olduğu için sende başını kapatınca onlar gibi beyinsiz olacağını düşünmüşlerdir...
01 Yorumla
Soran+1 yılİstediğini düşünsünler umrumda değil dalga gecmesinler ve basitleştirmesinler kâfi
madem sana böyle diyolar sen de modern kevaşeler de geç ablacm ya.
işi bırakmakla tehdit et eğer işinde iyi isen sen gibisi bulunamıyosa ya da üstlerine şikayet et.00 Yorumlao iş yerinde barınamazsın. Öyle ya da böyle pes edeceksin, şöyle ki ya başını açacaksın ya da işten ayrılacaksın.
04 Yorumla
Soran+1 yılBaşımı neden açayım açarsam kaybetmiş olmayacakmıyım 2 kişinin lafıyla hemde iş için inan değmez kardeşim değmez hiçbirşey için bu güze. yolu terk etmeye değmez
- +1 yıl
başın kapalıyken yapacağın iş ne kadar kısıtlı biliyorsun. Ama açmam dersen de dediğim gibi ayrılır evde oturursun bir süre başka bir iş ararsın. ama orda çok fazla kalamazsın psikolojin kaldırmaz, sen kendini ne kadar savunursan savun o tarz insanların içinde her zaman dışlanacaksın bunu söylüyorum.
Soran+1 yılBen işimde çok iyiyim iş çok bana
+1 yılbence bırak terk et orayı sen en iyisini yapıyorsun kapanmakla ALLAH herkese senin gibi bir eş nasip eder inş
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah nasip etti kapandık demekki sevdiği kuluymuşuz bizi yoluna koydu şükürler olsun zorlukları ve şeytan uğraşması illa ki olacaak
- +1 yıl
aynen muhakkak olacak
+1 yılSen yanlış bişey yapmıyorsunki yanlış yapan onlar doğru bildiğini yapmaya devam et başkalarına göre yaşama mükafatını alırsın mutlaka.
01 Yorumla
Soran+1 yılBunun bir imtahan olduğunu biliyorum şükür zor geçiyor benim için ama vazgecmiycem
Imtihanı verebilirseniz ne mutlu size onlar sadece konusur gunah alir siz kazanırsınız bu tür can sıkıntısı cekmenize uzulmenize gerek yok sadece onlarin bu haline uzulun. Ve iyi baska bir yer bulunca degistirin isinizi Allah yardımcınız olsun
00 Yorumlayaa bırak kendi hallerine cahilliklerinie gülsünler önce
sen onlar öyle dedikçe gül dalgaya al bir süre sonra üstüne alınmadıgını görünce sıkılırlar :)02 Yorumla
Soran+1 yılZaten çoğu zaman alınmıyorum duymuyorum da bugun yaptıkları benzetmeler beni çok üzdü ayaklı türbe duydun mu hiç böyle birşey ben duydum
+1 yılamirin müdürün bişeyin var m şikayet et... bana inançlarımdan dolayı ayrımyapıyolar de ve dava etcem bunları de... allah belalarını versin onların... işin nedir nerde çalışıyosun
06 Yorumla
Soran+1 yılZaten bunu yapan sorumlu patrondan çok sözü geçer diğeri çalışan ikisi yapıyor bunu
- +1 yıl
sen nasıl bir işte çalışıyosun... bu tür şeylerle ilgilenen kadın haklarını koruma dernekleri var... oraya mail at... ben senin için araştırcam sende araştır internetten... şikayet et bide... kadın çocuk aile bakanlıgı var oranın şikayet hattı var çalıştıgın firmayı şikayet et... böyle bişey yapmaya hakları yok
- +1 yıl
https://www.aile.gov.tr/birimler/hukuk-musavirligi
burada aile bakanlıgının hukuk bölümü burayı arave sorununu anlat... dava et firmayı... sen böyle yapmsan daha çok cesaretlencekler... ilerde senini kızınada aynı şey yapcaklar
Soran+1 yılAllaha havale eticem şikayet falan uğraşmıycam çıkcam zaten
- +1 yıl
işten çık sen bilirsin ama mutlaka şikayet et... bide bu iş yeri nasıl bir yer hangi firma... söyle ben şikayet ediyim... avukat arkdaşlarım var... yakarım walla olnları
Soran+1 yılKüçük bir yer şirket bile değil
+1 yılAllah ıslah etsin onları sabret takma kardeşim sen sabret ki ödülünü alasin.
00 Yorumla
+1 yılsen bu yolda devam gerekirese işini değiştir sana dünyada rahat yok ama ahirette güzel bir ömür beklyor seni
00 Yorumla
+1 yılSana saygısı olmayanları sen niye bu kadar düşünüyorsun ki?
Ayrıl bence oradan.06 Yorumla
Soran+1 yılBende bir vicdan varki bazen nefret ediyorum insanları yüz üstü bırakmak beni kötü hissettiryor çıksam gerçekten şu an zaten elemanları yok hep ceza yiycekler iş yetişmediği için resmi kurumlarla calisiyoruz
- +1 yıl
Yaşadığın üzüntüye değer mi?
Kıymet bilseler dert değil, o da yok.
Soran+1 yılBen biliyorum ki bu bir imtahandır ve ben o imtahanı geçicem inşallah
- +1 yıl
Sınavın sorularını yanlış anlıyor olmayasın?
İnancınla dalga geçilmesine müsaade etmeyerek o sınavdan daha başarılı çıkacağını düşündün mü hiç?
Soran+1 yılİzin vermiyorum ki konuşmuyorum muhaatap olmuyorum benimle ilgili yorum yapmayın diyorum tersliyorum ama belli zaman sonra yine aynı durum oluyor
- +1 yıl
Neyse diyecek fazla bir şey yok benim açımdan.
Yeterince ipucu verdiğimi düşünüyorum.
sen de onlarla kafa bul bacım bu kadar basit
illaki alaya alınacak bir tarafları vardır
anlamadığım zikirmatiğin ne işi var işte?01 Yorumla
Soran+1 yılyanımda taşıyorum gün içinde akşam giderken sabah gelirken Allahın isimlerini zikrediyorum.
+1 yılTepkini koy ortaya , ne demek dalga geçiyolar. Müdürüne durumu izah et , rahatsız olduğunu bildir yani. İletişim kurmadan böyle bir sorun çözülemez.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen kendim tepki gösterdim hiç konuşmadım onlarla zaten burada daha fazla bu ortamda çalışamam ben bir karar aldım ve kapandım ama aylardır süren bir dalga söz konusu benim için çetin bir imtahan bu yolumdan vazgeçmiycem inşallah bunun için de ayrılıcam
- +1 yıl
Bende kapalı biriyim , işyerinde neyseki böyle bir sorunum yok herkes saygıyla bakar 2 adım mesafede durur hatta. Mutlu değilsen ayrılman en doğrusu. Gerizekalı insanlarla uğraşıcağına daha iyi bir işe girersin.
Aile & Toplum konusunda 951 cevap paylaştı. terbiyesizler ya takma onları hiç kendi kendilerine konuşsunlar
10 Yorumla
+1 yılsen hiç kimseye aldırış etme özgür bir ülkede yaşıyoruz isteyen açık olur isteyen kapalı kişilerin tercihlerine karışanlara da birşey yemek düşer.
02 Yorumla
Soran+1 yılKarışamazlar tabikide ama can sıkıyorlar işte
- +1 yıl
takılma boşverrr senin canının sıkıldığını bildikleri için daha çok üstüne gelirler takmıyormuş gibi yap
- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar