Yapayalnız hissediyorum neden böyleyim?

Kimseyi samimi bulmuyorum kimseyi iyi niyetli bulmuyorum böyle derdimi paylasabilecegim bir arkadaşım yok evlenmedim de kimseyle ilişki de kuramiyorum yaşım 28 benim neyim var niye bu kadar depresif ve yalnızım neden asamiyorum bir türlü bunu yıllardır böyleyim hayatımda hiç bir şey değişmiyor artık umudum da kalmadı evlenirim birisini bulurum diyordum o da yok arkadaşlık ilişkisi de pek kuramiyorum genelde dışlanma ile sonuçlanıyor

Yapayalnız hissediyorum neden böyleyim?
Cevapla