30. Haftalık hamileyim artık çalışamıyorum sizce haklı mıyım?

Arkadaşlar merhaba. Tekstil de çalışıyorum şu an 30 haftalık hamileyim 32. Haftada doğum iznine ayrilicam ama tekstil de makinada çalışıyorum ayağım bazen şişiyor bugün de sisti ağrıyor. Eşimde dayanamıyosan artık çalışma canım diyor ama onunda borcu var diye destek olmak istiyorum. Çalıştığım yer eşimin akrabasının yeri. Sizce çıkmalı mıyım artık. Hava da sıcak çalışamıyorum.
30. Haftalık hamileyim artık çalışamıyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla