Huduttaki askerlik zor mu geçer?

erkek arkadasim 12 ağustosta gidicek avcı eri olarak acemiliği bittikten sonra sivasta kalır mı yoksa doğuya mı gider bide çatışma falan olur mu hiç bilmiyorum askerliği neye gore rahat gecer kimisi abartmıs en fazla nöbet tutar falan diyor ama ben endiseleniyorum biraz

Huduttaki askerlik zor mu geçer?
Cevapla