En yoğun duygularda.. kendi el yazimla yazdığım. beni bıraktığın sokağın o bembeyaz duvarına.. kalbimin sızan kanıyla kazıdigim o cümle... .. belki olur da bu sokaktan geçerken gözün takılır da görürsün diye yazdığım.. tırnaklarımı kanatarak en güzel sözcüklerimle sıvasız duvara yazdığım o kimsesiz cümle.. vicdanına kazinsın emi.😊
Hiç biri samimi değil bence ergence buluyorum özellikle de duvar yazılarını. yani birine gönderme yapmaları saçma. tabi sevdikleri yazıyı paylaşabilirler karışmam ama samimi bulmuyorum hiç
@Kriminal_Kalp yok ben genel anlamda dedim. Fotoğrafta duvarlara bakarsan çatlaklar var. Benim kastettiğim oydu. Bugünden beri burada cevap verirken farkında olmadan deprem diyorum yine demek istemedim.