Kişilik & Karakter Kamyon arkası yazılarını okumayan var mı , Bence yoktur? Burcunuza uygun hangi kamyon arkası yazısın 😉? Sanalsevapp Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yaklaşma toz olursun...Sefocuğumu dinlerken 💯 de 💯 mutlu olan tek ben miyim?https://youtu.be/hrd9vzxPKNg Kamyon arkası yazılarını okumayan var mı , Bence yoktur? Burcunuza uygun hangi kamyon arkası yazısın 😉? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben okumuyorum sevmiyorum çünkü.ama şu söz güzel gülerken kaybettiklerini ağlayarak kazanamazsın 1 0 Yorumla
Nuluad0707 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl kova 👌 ve o sozun arkasindayim. kendine yaslanan dik yurur. 1 0 Yorumla
Yaso9597 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 32% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 542 cevap paylaştı. boğa burcu olan ben :D :D ama artık öyle sözler okumuyorum. 1 0 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kamyon arkası yazısı yazan adamla arkadaşlığı bitiririm. 1 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. bize yanlış yazmışlar ya, biz rengarenk hayatların renkli çocukları değil, karanlık bir hayatın kader mahkumlarıyız 0 1 Yorumla Sanalsevapp +1 yıl Gece gece agliycam Yorumla
SeRenngeti Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl İsabet olmuş… : ) 1 4 Yorumla SeRenngeti +1 yıl Aslan….. : ) Yorumla Sanalsevapp +1 yıl 😂😂😂 Yorumla SeRenngeti +1 yıl Yanlış yerde sormuşsun kişilikte 😃 Yorumla Sanalsevapp +1 yıl Yetkililere duyurulur😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben okumuyorum sevmiyorum çünkü.
ama şu söz güzel gülerken kaybettiklerini ağlayarak kazanamazsın
kova 👌 ve o sozun arkasindayim. kendine yaslanan dik yurur.
boğa burcu olan ben :D :D ama artık öyle sözler okumuyorum.
Kamyon arkası yazısı yazan adamla arkadaşlığı bitiririm.
bize yanlış yazmışlar ya, biz rengarenk hayatların renkli çocukları değil, karanlık bir hayatın kader mahkumlarıyız
Gece gece agliycam
boğanın yazısı güzelmiş:) beğendim
İsabet olmuş… : )
Aslan….. : )
😂😂😂
Yanlış yerde sormuşsun kişilikte 😃
Yetkililere duyurulur😂
Aşıksan vur Söze, şoförsen bas gaza... 😅😅
Terazi doğruda başağıda isterim
tek rakibim türk hava yolları :D