Madem dini nikah yaptınız, o halde aynı evde yaşamaya başlasaydınız. Bunu yapmadığınıza göre eşyaları iade etmen gerekir diye düşünüyorum. Şahsen ben böyle bir durumda karşı tarafın yerinde olsam sana dava açardım.
evet turşusunu kurarsın? şmdi canın acıyo her şey taze aradan birkaç yıl gçeince en fazla ki bence o kadarda sürmez başlarsın yeni sevdalara yelken açmaya bu hayatın bir gerçeği güzel kardeşim suç değil
:D evelnemden çocuğu yapmış ya sen yalancının tekisin ya da burada bile egon için laf canbazlığı yapıyorsun. maden çocuk var karnında söylersin kaynana o da zaten sana bırakır evi. hem çocukta olsa aradan zaman geçince yine adam isteyeceksin bir şey değişmeyecek ama en azından çocuğun var o yüzden hakkındır.
üzülerek söylüyorum şu an ağladığını bile tahmin edebiliyorum. dirençli ol. onun için üzülmemen ve dua etmeni esirgeme. sen üzülürsen oda orada rahat edemez
kurban olayım acım var bebeğime sevinemiyorum neden bu kadar vicdansızsınız düğün günümde sevdiğim adamın mezarına gittim ben neden bu kadar düşüncesiniz
Ailem isterse silsin umrumda değil ben bebeğimi büyütürüm 55 gün önce önce benim canımdan can kopardılar şimdi içimde ondan bir parça var kimi umursayacam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Siz evli değildiniz. Herkes kendi eşyasını geri alsın, konu kapansın. Ben olsam böyle yapardım.
Dahası evli olmadığınız için erkek tarafının aldığı eşyalarla o evde oturamazsınız.
Eşyaların parasını ödemen konusunda anlaşırsanız durum başka, olması gereken bu.
İmam nikahlı karısydım ben onun
Sen daha tabirleri bilmiyorsun. İmam nikahı denmez ona, dini nikah denir. Önce bunu öğren.
Kusura bakma
Öğrenirim de zaten bozmayacak evimizi
Madem dini nikah yaptınız, o halde aynı evde yaşamaya başlasaydınız. Bunu yapmadığınıza göre eşyaları iade etmen gerekir diye düşünüyorum. Şahsen ben böyle bir durumda karşı tarafın yerinde olsam sana dava açardım.
Anlaşmanız önemli. Anlaşma varsa sorun yok.
Yazar mısın abi
Vicdanlı kadınmış.
Abi ne demek istiyorsun sen acım var ev para pul umrumda mı alsın götürsün tüm eşyaları yatak odamla evi bana bıraksın
Ama öyle bir şey yapmayacak tabi
Ben olsam el kızı der geçerdim, vicdanlı dediğim şey bu.
Ben el kızıyım peki karnımdaki?
Sonraki dönemlerde senin başkasıyla evlenme ihtimalini düşünürdüm ve buna göre tavrımı belirlerdim.
Ben ondan başkasına nasıl bakarım bakmam istemem kimseyi
Oğlumun aldığı eşyaları başka erkeğin kullanma ihtimalini ürkütücü bulurdum.
Çok iğrenç bir şey zaten sen bana yazabilir misin t. Attım
Bugün böyle dersin, yarın ne diyeceğini kendin bile bilemezsin.
Kadının yerinde sen olsaydın sana "eşyanı geri al" derdim.
Hayat sürprizlerle dolu.
Yaz buradan uzatmak istemiyorum millet okuyor
Sana ne yazayım, gerek yok.
Beni evimden soğuttun
Paragöz gibi hissettirdin
Kayınvalidem istesin aldıkları her şeyi bir toplu iğne kalmayack şekilde geri veririm sadece o evde ben iklerimi yaşadım zoruma gidiyor
Yapman gereken şey, karşı taraf beklemeden senin iade etmeyi teklif etmen olurdu. Ancak sen bunu yapmamışsın.
Onlar da buna gerek görmezdi herhalde. Senin bunu teklif etmen gerekirdi.
Paragöz insan mısın, onu ben bilemem.
niye bozmayacak ki sonuçta karısı olmadın dünya kadar para harcamış sana bırakacak başka bir adamla yemen için? neyin kafası arkadaşım bu...
Başka bir adam ne kötü insanlarsınız ben kimseyle olmam
evet turşusunu kurarsın? şmdi canın acıyo her şey taze aradan birkaç yıl gçeince en fazla ki bence o kadarda sürmez başlarsın yeni sevdalara yelken açmaya bu hayatın bir gerçeği güzel kardeşim suç değil
Boş konuşup durma içimde onun çocuğunu büyüttüğüm adamı mı unutacağım
:D evelnemden çocuğu yapmış ya sen yalancının tekisin ya da burada bile egon için laf canbazlığı yapıyorsun. maden çocuk var karnında söylersin kaynana o da zaten sana bırakır evi. hem çocukta olsa aradan zaman geçince yine adam isteyeceksin bir şey değişmeyecek ama en azından çocuğun var o yüzden hakkındır.
Acısını yaşar evi bozmaz orada oğlunun anıları var sanmıyorum bozacağını
Altınları alınan kıyafetleri bohçayı hepsini paketledim geri götüreceğim ama evimizi bozmasın
Bence ilk başta konuşmayı deneyin bakalım tepkisi nasıl olacak belki istemeyecek
Evi bana mı bırakacak sanki eninde sonunda bozacak milyonluk eşya var içinde
Altınlarını verirsin evi bozmamasını istersin
Altın kıyafet hepsini veririm sadece kurban olayım evime dokunmasın
Bunu konuş onunla altın ve kıyafetleri vereyim ama evime dokunmayın dersin
Ev çok pahalı eşyalar falan ya kabul etmezse dayanamam ben yıkılırım
Ödeyecek gücüm varsa borçlarını ben ödeyecem diye söyle ama evime dokunmayın de
Anladım
sende onun evladısın sonuçta yaşasa idi evlenecektin
Evet öyle imam nikahlı karısıydım
Düğünümüz olacaktı
çok kötü bi durum
kaçarak çözemezsin hazır hissettiğinde git söyle sen kirada tekmi kalıyorsun şimdi
Babamın evindeyim o eve gidemiyorum canım çok yanıyor
o ev bozulacak anlaşılan durum onu gösteriyo...
Lütfen deme öyle
üzülerek söylüyorum şu an ağladığını bile tahmin edebiliyorum. dirençli ol.
onun için üzülmemen ve dua etmeni esirgeme.
sen üzülürsen oda orada rahat edemez
E yani gün gelicek tekrar biriyle tanisicaksin eski nişanlımın evindemi agirlicaksin
Ben evlenmem tamam mı evlenmem
Babanın evine donmelisin
Öyleyim zaten o eve kimseyi sokmam kendim bile giremiyorum anılarımız var
rresmiyette evlenmemişsin ki neyin derdine düştün anlamadım
Evimizi bozmasın
bozar
Bu kadar gaddar olmasın
ne istiyorsun ki evi bozmayacak sanamı verecek oğlunn aldığı eşyaları
Oğlunun imam nikahlı karısydım m neden vermesin evlenip elin oğlunu getirecek değilim evime
sonsuza kadar bekarmı kalacağından emin misin
Evet eminim
Bozar gibime geliyor dediklerini yap altınlarını falan ver
Evi hala bozacak diyorsa satın almak istediğini söyle
Evi alamam da verir ya versin yalvarırım
Vereceğini hiç zannetmiyorum hele gelinine verecek
O istese bile diğer çocukları buna karşı çıkar
Onlara neymiş o evin her kuruşunu beraber yaptık
Emin ol bu dediklerim olur
Kaynanın aklına öyle bir girerlerki feleğin şaşar
Onun için fazla vakit kaybetmeden kaynananla konuşmaya git
şu an değil ufak bir işim var sonra
Mekanı cennet olsun inşallah kardeşim. Allah sabırlar versin. Vasiyet gibi sanki evet
Teşekkür ederim
Rica ederim. Seni çok iyi anlıyorum
Başın sağolsun
Üstüne yaptırsaydın
Evin tapusu umrumda değil anılarımız önemli benim için
Bozar evi başka ne yapacak? Turşusunu kuracak hali yok
Nişanlı ve hamile mi? Pes
Nikahlı eşimdi resmi nikah olmasa bile haram değildik helaldik
Ailene ne diyeceksin peki?
Nikahlı eşimden hamile kaldım
kurban olayım acım var bebeğime sevinemiyorum neden bu kadar vicdansızsınız düğün günümde sevdiğim adamın mezarına gittim ben neden bu kadar düşüncesiniz
Ailem isterse silsin umrumda değil ben bebeğimi büyütürüm 55 gün önce önce benim canımdan can kopardılar şimdi içimde ondan bir parça var kimi umursayacam
Bence bebeğim var deseydin herkes farklı gözle bakardı anlayış gösterirdi ama sen bebekten bahsetmeyince normal böyle mesajlar gelmesi
Vicdansız bir yazı göremiyorum ben. Aileni mi siliyorsun sonra pişman olursun.
Nasıl nişanlın yaa
Nişanlım
Aynı evde mı yaşıyordunuz
Hayır
Evımızı bozar mı dıyorsun
Evet
Ne evi işte
Ev düzdük ya evleneceğiz diye
Seni bile bozar
Nasıl
Nişanlınmış evli değilsin ev ona kaldıysa çıkartabilir
Naptın
Evt bozar