Rica etsem doğum günümü kutlarmısınız?

bugün benim doğum günüm ne ailem nede arkadaşlarım kutladı zaten 3 5 arkadaşım var en önemliside 5 yıl sevdiğim cocuk kutlamadı 1 ay once onun doğum günüydü kutladım aradan 5dk gecınce sevgilisinin ona doğum gününü kutlaması amacı ile attığı hikayeyi alıntılayıp kendi hikayesinde paylaşarak sevgilisi olduğunu öğrendim ve hayatım kabusa döndü o an çok ağladım anneme anlattım hatta, neyse işte beni pek dinleyen veya seven biri yok hala bir umut yazmasını yazmalarını bekliyorum 1 2 saattir ağlıyorum belki mesajlarınız bana iyi gelir... ben bugün kimse bilmesede 19 oldum

Rica etsem doğum günümü kutlarmısınız?
Cevapla