Ablalara özellikle selamlaaar
Abiniz, ablanız veya kardeşiniz var mı? Hangisi var?
Ablalara özellikle selamlaaar
Erkek kardeşim var sadece. Ablam olmasını çok isterdim. Kardeşim de aynı şekilde, o da ablası olmasını çok istermiş 3 kardeş olmak istermiş benden büyük ablam olacak yani
Senin?
Tek çocuğum çöpsüz üzümüm☺️☺️
Cevap
6Cevap
3 abla... bi tane de abi olsaydı keşke nası bi his hiç bilmiyorum :'D
Abim de var kardeşim de var bence çok şanslıyım
ablada abide kardeşte var
Abim ve ablam var son çocuğum ben
Bir ablam , birde erkek kardeşim var 🖤🖤
Abim, ablam yok. En büyük benim. Kardeşlerim var.
Benden 1 yaş büyük abim var.
Kız kardeşim var 10 yaşında küçük...
Bi kardeşim yok en küçük benim
Tekim
Benim kimsem yok
Hepsi var
Hepsi var..
Kardeşim var.
heosi var
abim ve ablam var
Ablam ve erkek kardeşim var napacan hayırdır?
1 ablam 2 kardeşim var
Abim var.
İkiside var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?