Kardeşlik öyle çok güzel duygudur ki kardeş temiz kalpli iyi biriyse destek olur koruyup kollar 😊 Rabbim herkese hayırlı güzel kalpli kardeşler abi abla nasip etsin versin amin kardeşiniz var mı? veya ablanız ya da abiniz mi? var
Kardeşiniz mi? ablanız mı? veya abiniz mi? var kaç kardeşsiniz?
Kardeşim var bir tane kız kardeşim var 14 yaşında. ama aramız pek iyi değil yani genel olarak çok sık konuşmuyoruz ya da birlikte bir şeyler yapmıyoruz