- + Türkiye'den ayrılıp başka bir ülkede yaşamak ister miydiniz?


Sık sık arkadaş ortamında gündeme gelen bir mevzu benim hiçbir zaman böyle bir düşüncem olmadı aileme ve yaşadığım yere bağlı hissediyorum kendimi. Şartlarım daha iyi olacak olsa bile gurbet gurbettir. Bu hayatı sevdiğim insanlardan uzakta refah içinde yaşayarak değil sevdiklerimle beraber mevcut standartlara katlanarak yaşamayı tercih ediyorum
Imkanım olması için zaten yurt dışı sınavlarına hazırlanıyorum olmazsa da artık ordan biriyle evlenmeye çalışırım ülkede gelecek diye bir şey kalmadı
Başka ülkede yaşamak istemem ama artık yaşanacak hal kalmamışsa berbat bir haldeyse ki oraya doğru hızla gidiyoruz yapacak başka bir şey kalmıyor.
Cevap
13Cevap
Evet isterdim.
Kesinlikle isterdim. Bu ülke yaşanacak yer olmaktan çoktan çıktı. Kabul edelim, ülkeyi kaybettik.
Cevap için teşekkür ederim.
Evet. Burada herkes maraba artık. Hiçbir emeğin değeri kalmadı.
Güzel bir isim olma olanağı ya da fırsatı olsaydı tabi isterdim.
Bütün hedefim o zaten, bunun için çalışıyorum.
Okumak gibi faydalı bir iş için olmadığı sürece çıkmam.
Kesinlikle evet sadece b1 seviye dil egitimi kaldı onuda kendim hallediyorum belarus rusya fransa avusturya bu ülkelerden birisi :)
Keşke burada insanların iq seviyesi o kadar düşük ki doğa bilinci bile yok nerde ağaç görseler kesiyorlar sonunda çöl gibi olacak buralar
Hayır ben ülkemi seviyorum
Tabiki isterdim Türkiye de adalet yok
Kuzey Avrupa ülkelerinden herhangi biri
Evet isterim kim istemiyor ki şu anda
Evet, memleketime gitmek isterdim
Amerika
Her daim Hollanda :)
Evet
Zaten imkanim var
Ada ülkesi yeni zellanda
Keşke gidebilsem
İsterim
Elbette
Hayır
Evet isterdim
Bu ülkede yaşadığını sanıyorsun
İsterdim
Evet isterdim
Işveç olabilirdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?