Kadınları zehirledikleri için mi boşanmalar artı sizce?

Feminizm adı altında aile kurumunu alaşağı ettiler eskiden kadınlar kocamdır yapar derdi şimdi indepededdd womannn ben gider diyor

Kadınları zehirledikleri için mi boşanmalar artı sizce?
Cevapla