Eşim kendine 35 bin liralık, bana ise 14 binlik telefon almayı düşünüyormuş. Kızmalı mıyım?

Aslında telefonum çalışıyor onunkinde sorunlar başladı. Ama bana neden daha ucuz alıyor düşüncesizlik değil mi

Güncellemeler
+1 yıl
soru silinsin istiyorum görür mörür. silemiyorum vitrin seçilmiş diye. neden vitrin seçersiniz anlamıyorum ki.
Eşim kendine 35 bin liralık, bana ise 14 binlik telefon almayı düşünüyormuş. Kızmalı mıyım?
Cevapla