30 yaşında biriyle tanıştım buluşmadan önce sesli konuşma yapmalı mıyız?

Bir tanıdık vesile oldu diyelim. Ama daha yüz yüze gelmedik. Hafta sonu buluscaz gibi duruyor. Mesajlarda çok olgun konuşuyor şu an tam benlik. Acaba buluşmadan önce bir sesli konuşmada yapmalı miyiz?

Bide karşı tarafta görsel beğeni sizin için % kaç önemli? Artık karaktere bakma zamanı geldi heralde

30 yaşında biriyle tanıştım buluşmadan önce sesli konuşma yapmalı mıyız?
Cevapla