Güncellemeler
+1 yıl
Yazma dememe rağmen 6 gün sonra tekrar yazdı. Sizce bu ne yapmaya çalışıyor.
https://i.imgur.com/fzNqHdF.png
https://i.imgur.com/fzNqHdF.png
Merhabalar online oyunda bir kızla tanıştım. Sonra instagram dan ekleyip konuştuk sohbet ettik ne yalan söyleyeyim sohbeti güzeldi ancak hesabı sahteydi sıfır takip, takipçi ve resimi yoktu bende aramasını veya foto atmasını istedim. Çünkü karsimdaki kim olduğunu bilmek istiyordum. Ancak oda atmadı bende de açık olmak gerekirse şüpe ettim. Onada söyledim hatta dedimki nereden bileyim trol birisi olmadığını oda buluşur konuşuruz dedi ama hiç bir şey yapmadı. Bende Sahte birisidir diye konuşmayı bitirdim ama bir yandan yanlış mı yaptım diye içim rahat değil belki de içine kapalık birisi o yüzden böyle yapıyor. ya da güvenmiyordur kimseye diye düşünüp duruyorum. Ancak konuşmaya devan etseydim bu sefer de kafam rahat olmayacaktı sürekli beni mi işletiyor. Yoksa dolandırıcı mı diye düşünüp duruyordum. Sizce doğru mu yaptım? Yanlış mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dogru yapmissin bende cok oyundan insanlarla tanisiyorum ve cok bilgi sahibi oldugumda ya da bilgi alamadigimda ya da benden surekli bilgi almaya calistiklarinda engelliyorum, bazen de acaba hatta yaptim mi diye dusunuyorum ama en fazla o kisiyle konusmuyor oluyorsun, hem basina dert gelme ihtimali gibi surekli eahatsiz edici duyguyla yasamiyorsun
internetten tanıştığım kızla 8 senedir arkadaşım herhangi bi sorun olmadı :) ama sadece arkadaşız başta bi olur gibi oldu sonra olmadı kısmet
Abi tamam da Aynı durumda mıydın. Bende ki gibi karşı taraf fake ve kendini saklıyor muydu
ismini söledi önce sadece başka bi bilgi vermedi 3 gün öyle gitti sonra başka tanıyanlar onunla konuştu konuştuğumuz yer oyun sitesiydi belliki başkaları tanıyo sonra telimi istedi 2 gün sonra aradı 1 ay sonra görüntülü konuştuk 4ay sonrada buluştuk olay böyle
Anladım en azından adım atıp ileri gitmiş
aynen ben kendi haline bıraktım içimden 1 hafta dedim 3 gün sonra isim söleyip 2 gün sonra arayınca toplam 5 gün oldu sınıfı geçti anlayacağın tabi bu her zaman ölçü değil