Konuşmayı bitirdiğim için kendimi kötü hissediyorum?

Merhabalar online oyunda bir kızla tanıştım. Sonra instagram dan ekleyip konuştuk sohbet ettik ne yalan söyleyeyim sohbeti güzeldi ancak hesabı sahteydi sıfır takip, takipçi ve resimi yoktu bende aramasını veya foto atmasını istedim. Çünkü karsimdaki kim olduğunu bilmek istiyordum. Ancak oda atmadı bende de açık olmak gerekirse şüpe ettim. Onada söyledim hatta dedimki nereden bileyim trol birisi olmadığını oda buluşur konuşuruz dedi ama hiç bir şey yapmadı. Bende Sahte birisidir diye konuşmayı bitirdim ama bir yandan yanlış mı yaptım diye içim rahat değil belki de içine kapalık birisi o yüzden böyle yapıyor. ya da güvenmiyordur kimseye diye düşünüp duruyorum. Ancak konuşmaya devan etseydim bu sefer de kafam rahat olmayacaktı sürekli beni mi işletiyor. Yoksa dolandırıcı mı diye düşünüp duruyordum. Sizce doğru mu yaptım? Yanlış mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Yazma dememe rağmen 6 gün sonra tekrar yazdı. Sizce bu ne yapmaya çalışıyor.
https://i.imgur.com/fzNqHdF.png
Konuşmayı bitirdiğim için kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla