Arkadaşlarım ben bir şeye pahalı deyince "o para mı" falan diyor. Ne yapabilirim?

ben hic çalişmadim babamın yanında kalıyorum ve babam biraz cimri. Bu yüzden biraz paramı bende saklıyorum azar azar harcıyorum kimseye vermek istemiyorum cunku zor buluyorum. Arkadaslarimla kafeye falan gidince kahvenin fiyati 50 liraydi. Bende oha cok pahali dedim. Bana baktilar herkesin icinde 50 lira paramı falan dediler. Bunu baska insamlarda bana soyluyor. mesela bir kiyafet gorup begenmistim 480 liraydi cok pahali geldi. Allah aşkina buda parami dedi. Cok kirildim. Galiba gundemden ve ekonomiden haberim yok. Bu yuzden paramin kiymetini biraz biliyorum ne yapayim :(

Arkadaşlarım ben bir şeye pahalı deyince "o para mı" falan diyor. Ne yapabilirim?
Cevapla