Bayan evinde otursun diyorlar erkek olunca çalışsın diyorlar. artık neyin zihniyeti varsa parayı erkekten bekliyorlar kadınlar çalışsın demiyorlar bana çok saçma geliyor.
Kirayı erkek ödesin evin masraflarını erkek ödesin erkek kadına istediğini alsın falan hepsi çok saçma. kadın da çalışır erkek de. eğer ikisi çalışsa maddi imkanı olur geçinirler diye düşünüyorum. Bu nedir ya kirayı erkek ödesin suyu erkek ödesin kadın hiç ödeme yapmasın çok çok saçma
Kirayı erkek ödesin evin masraflarını erkek ödesin erkek kadına istediğini alsın falan hepsi çok saçma. kadın da çalışır erkek de. eğer ikisi çalışsa maddi imkanı olur geçinirler diye düşünüyorum. Bu nedir ya kirayı erkek ödesin suyu erkek ödesin kadın hiç ödeme yapmasın çok çok saçma
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer