İnsanlar neden erkeklerin çalışmasını istiyor?

Bayan evinde otursun diyorlar erkek olunca çalışsın diyorlar. artık neyin zihniyeti varsa parayı erkekten bekliyorlar kadınlar çalışsın demiyorlar bana çok saçma geliyor.
Kirayı erkek ödesin evin masraflarını erkek ödesin erkek kadına istediğini alsın falan hepsi çok saçma. kadın da çalışır erkek de. eğer ikisi çalışsa maddi imkanı olur geçinirler diye düşünüyorum. Bu nedir ya kirayı erkek ödesin suyu erkek ödesin kadın hiç ödeme yapmasın çok çok saçma
İnsanlar neden erkeklerin çalışmasını istiyor?
Cevapla