Ölen birinin bugün cenazesine katılıp "hakkımı helal etmiyorum" diye bağırsam ne olur?

Bunu yapacağım kesin düşüncesi bile çok güzel kim bilir uygulaması nasıl güzel olur

Güncellemeler
+1 yıl
Konu para değil, yalancı şahit. Beni hayatında 3 kere ya gördü ya görmedi ama mahkemeye gelip yalancı şahitlik yaptı. Diğer tarafta ödeyecek zaten ama bu da buradaki karşılığı olsun içim soğusun.
Güncellemeler
+1 yıl
Cook korkaksiniz, bu yüzden ülke bu halde. Sus otur millet. Dün akşam Ölmüş bugün öğlen kalkar diye düşündüm. Evinin önünde camiden diye ama gittim ölü filan yok bekledim yarım saat. Belki de köyüne götürdüler işlem başarısız artık hesap mahşerde. Cebimde biber gazı elimde kades ile gittim ama tutmadı plan. Can vermiş ancak hesabını veremesin. 3 yalanci6 şahidin ikisi öldü birine dava açacağım az kaldı zamanı var...
Ölen birinin bugün cenazesine katılıp "hakkımı helal etmiyorum" diye bağırsam ne olur?
Cevapla