Arkadaşlar kız beni çok seviyor, çok yakın arkadaşız depremden sonra evleri yıkıldığı için başka şehre taşındı ben de onu çok seviyorum ama bana zarar veriyor o kadar negatif ki hep olumsuz şeylerle bana geliyor bütün dertlerini bana anlatıyor telefonu açıyorum karşı tarafta hüngür hüngür ağlayan bir ses eskiden arayıp 4 saat aralıksız konuşurdu artık izin vermiyorum arayınca açmıyorum gidip sırf tipini beğendiği için birilerine aşık olup bağlanıyor çocuk yüz vermeyince de depresyona giriyor yüz defa anlatıyorum tanımadan güvenmemesi gerektiğini ama yine gidip aynı hataları yapıyor bir de sürekli ben neden sevilmiyorum triplerine giriyor sevgilisi olan kızları kendiyle kıyaslayıp şu çirkin kız bile seviliyor vs diyor ömrümü tüketti ama bir yandan da yanında olduğum için bana hep dua ediyor, güzel sözler söylüyor, beni bir tek sen anlıyorsun diyor ona kızdığımda da gizlemiyorum artık ama gerçekten yoruldum ben de çok fazla sorun yaşadım ve artık sadece olumlu şeylere odaklanmak istiyorum yoruluyorum... Ne yapmalıyım?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Arkadaşının derdini dinle, samimi şekilde yardım da et ama dediklerinden etkilenip sen de hayata karamsar bakma.
Evet ama düşünsene telefonu bir açıyorsun karşı tarafta ağlayan bir ses ne yapacağını şaşırmaz mısın üstelik abartısız 3,5 saat aynı şeyleri anlattığını hatırlıyorum telefonu kapattıktan sonra acıktığımı, susadığımı, tuvaletimin geldiğini fark ettim
Psikologlardan destek alması için ikna etmeye çalış. Zor durumda, atlatması zaman alacak. Senin cok da faydan dokunmaz. Uzman gerekli arkadaşına.
Yaşadığı yer merkezi bir konumda değil şu an, psikolog bulması zor zaten daha önce de söylemiştim 1-2 defa gitti bıraktı hep aynı şeyleri söylüyor diyor e sen de hep aynı hataları yapıyorsun diyemedim 😂
Online görüşebilir.
O kadar parası yok
Sende varsa sen destek ol. Veya bir sevgili edinsin, ona ağlasın.
Sevgilim yok diye ağlıyor zaten ben de depremzedeyim ve de işsizim maddi açıdan destek olamam
Sen de arkadaşına benzemissin. Tüm cözümlere "olmaz" diyorsun.
Aaa çok haklısın dur biraz olumlama yapayım benim aslında param var cüzdanım boş gibi görünse bile aslında dolu ben aslında çok zenginim arkadaşımın hiçbir sorunu yok o aslında çok mutlu ohhh çok iyi geldi sağ ol yaaa😂😂😂
Öyle de demedim, ortada sorun var. Kabullenip, degistirebildiğini degistireceksin. Arkadaşını gerekirse sert dille uyar."tamam bunlar basımıza geldi, aglamak bizr bir sey kazandırmıyor, disiplinli sekilde calısacağız, düzeltecegiz" diye kesip atacaksın. Seni de olumsuz etkilediğini sert bir dille söyle.
Benzer bir arkadaş bende de vardı. Hayatı benden kat kat daha iyi olduğu hâlde ağlayıp sızlıyordu."Ya büyüyeceksin ya da oğlan cocugu gibi aglarken yalnîz kalacaksın, yeter aq" dedim. Şimdi bana ağlamıyor, ağlamaya yüzü de yok.
Valla defalarca kızdım da ama bana mısın demiyor sanırım artık umursamamaya çalışacağım en azından sadece kendine zarar verir
Yap gitsin. 😂
youtube.com/shorts/Re4ZCtFz5tw?feature=share
Ahahahah
Ben yaptım mutluyum. Kimseyle isim yok kafa tertemiz. Beklenti, sıkıntı, stres sıfır.
Tatile bile tek çıkıyorum, arabanın arakasina bir yatak koy, koy geziyorum.
Biri olsa hayatında illa ya bi otele, ya da bir kiralik eve bayılacaksın parayı.
Bu devirde tek takınacaksın net ! 👍
Mesele tek olmak değil yıllardır arkadaşız öyle bir kalemde silinip atılmaz ki zaten şu an öyle yaparsam çok üzülür kendine zarar verebilir
Sen ona anlat bakalım dinleyecek mi?
Insanlar çıkarlarıyla ters düştüğün anda üzerini çizerler.
Bu kadar çabayı hak edeceğini sanmıyorum.
Zaten öyle olsa burada bu çelişki ile olmazdın. Belliki bezmişsin, iki yolun var ya düzgün şekilde anlatacaksın.
ya da hayatından çıkaracaksın.
Evet tam üstüne bastın gerçekten ben derdimi anlatınca pek umursamıyor işsizim mesela bir iş başvurusu yaptım diyorum kanka sen yaparsın sen halledersin ben sana güveniyorum diyor her konuda böyle hissediyorum iyi geçecek, kazanacaksın, yapacaksın, eminim falan deyip konuyu değiştiriyor benimle çok duygusal konuşuyor beni anlayan tek kişi sensin, iyi ki varsın, sen hiç gitme vs. Bu yüzden diyecek bir şey de bulamıyorum o an ben artık seninle konuşmak istemiyorum desem kendisi için büyük bir travma olacak ve onun sevgisini tamamen kaybedeceğim bu riski göze almak da zor
Negatifi basar durur. Yıllarca size duygu sömürüsü ile başka bir şey olmaz.
Nasıl geçti peki görüşme girebildiniz mi?
Artık aradığında açmıyorum sadece Instagram'dan konuşuyoruz ona da canım ne zaman isterse o zaman bakıyorum ve kısa cevaplar veriyorum kısacası kendimi yıpratmıyorum mülakata girdim evet, hasta olduğum için bazı sorunlar yaşadım ama bir şekilde yönettim sohbeti. Sonuç bir hafta sonra belli olur.
Devlet kurumu ise neyi nasıl yönettiğinizle pek işleri olmuyor. Tecrübe ile sabit tanıdık yüksek yerden insan olmalı.
Bu memlekette hak eden hak ettiği yere gelemez maalesef.
Sonra çıkarlar adalet ve islamı ağızlarından düşürmezler.
Haklısın da %100 devlete bağlı bir kurum değil üstelik depremzede olarak başvuru yaptım çok detay vermek istemiyorum en azından şansımı denedim şimdiden olumsuz düşünmek istemiyorum sonuçları göreceğiz. Olmazsa da bir sonraki ilanlarına başvururum
Aynen hakkınızda hayırlısı olsun diyelim.
Allah yardımcınız olsun, geçmiş olsun.🙋🏻♂️
Teşekkür ederim
Kalbini kırmadan senin yorulduğunu anlat ama o kız seni sıgınacak bir liman olarak görüyor
Anlattım defalarca derdini dinlemek değil mesele, binlerce kez aynı şeyi anlatıyor ve affedersin ona umut vermek için g tümü bile yırtsam yine de karamsar bakıyor ve dönüp dolaşıp aynı hataları yapıyor. Biz konuşurken o kadar haklısın ki diyor bundan sonra değişeceğim, kendimi seveceğim, kimseye kolay kolay güvenmeyeceğim vs. Ertesi gün bakıyorum sırf hoşlandığı çocuk yüz vermedi diye hasta olmuş 😂
Senin kankanın psikolojisi baya bozulmuş onunla iyi bir tatile gitmelisiniz 😂
Aynen tek derdimiz tatildi zaten parayı ver gidelim
Param olsa kendim giderim zaten 🤣
Sınırlarını çiz, uzak tutmaya çalış.
Deniyorum ama olmuyor biraz da mecbur hissediyorum kendimi bana da çok bağlı çünkü onu kırmaktan korkuyorum
Uyumunuzu inceleyelim
Ne alakası var kardeşim