Liseden beri arkadaş olduğum bir kız var ama çok negatif biri beni de etkiliyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kız beni çok seviyor, çok yakın arkadaşız depremden sonra evleri yıkıldığı için başka şehre taşındı ben de onu çok seviyorum ama bana zarar veriyor o kadar negatif ki hep olumsuz şeylerle bana geliyor bütün dertlerini bana anlatıyor telefonu açıyorum karşı tarafta hüngür hüngür ağlayan bir ses eskiden arayıp 4 saat aralıksız konuşurdu artık izin vermiyorum arayınca açmıyorum gidip sırf tipini beğendiği için birilerine aşık olup bağlanıyor çocuk yüz vermeyince de depresyona giriyor yüz defa anlatıyorum tanımadan güvenmemesi gerektiğini ama yine gidip aynı hataları yapıyor bir de sürekli ben neden sevilmiyorum triplerine giriyor sevgilisi olan kızları kendiyle kıyaslayıp şu çirkin kız bile seviliyor vs diyor ömrümü tüketti ama bir yandan da yanında olduğum için bana hep dua ediyor, güzel sözler söylüyor, beni bir tek sen anlıyorsun diyor ona kızdığımda da gizlemiyorum artık ama gerçekten yoruldum ben de çok fazla sorun yaşadım ve artık sadece olumlu şeylere odaklanmak istiyorum yoruluyorum... Ne yapmalıyım?
Liseden beri arkadaş olduğum bir kız var ama çok negatif biri beni de etkiliyor ne yapmalıyım?
Cevapla