Ama bu gerçekten rahatsız edici, sapık dayılar gibi 🤢
Direkt engellemekte olmaz yakınımda oturuyor.


Ama bu gerçekten rahatsız edici, sapık dayılar gibi 🤢
Direkt engellemekte olmaz yakınımda oturuyor.


açıkça istemediğini söyleyip kendini ifade etmişsen görüldü at bence sonraki mesajlarına. sonuçta sen istemedğini söylemişsin, anlamamak onun problemi. görüldü atarsan bir süre sonra anlayıp bırakır diye umuyorum. hayırdan anlamayan insanlarla uğraşmak çok zor oluyo cidden Allah kolaylık versin
ama önce kendini düzgünce tekrar bi açıklamayı dene salağa anlatır gibi anlat. davranışlarından rahatsız olduğunu, onu sadece arkadaş olarak gördüğünü flört gibi bir niyeti varsa bunun olmayacağını açıkça söyle son bir kez. hislerini anlatan bir mesaj yaz, kaydet notlarına. kız her konuyu açısında tekrar at o mesajı
Bir insana net şekilde hayır diyorsam onun bana ulaşmasına da engel olurum. Yani karşımdaki insan özellikle yazmaya devam ederse engeller geçerim. Bence olması gereken de budur. Keyifli geceler..
Teşekkür ederim..
Belli ki rahatsız olmuşsun o halde böyle davranman doğru 💁🏻♀️
Belki de hoşlanıyordur ya da ilgi istiyordur. tekrar açıkla durumu baktın devam ediyor mesafe koy biraz ya da sessize al mesajları, bir süre sonra sıkılır belki
Cevap
5Cevap
Olduğu gibi anlat durumu. Rahatsız oluyorum, yazım şeklin flört edenlere benziyor vb gibi gibi bunları yapma de.
Dedim zaten benzer şeyler, devamında rahatsız edici üsteleme diye de ekledim
Sessize aldım okumuyorum hahahadnjd
Mesajlarda bir sorun yok drama Queen misin kız ne demiş sanki
Ya davranışları flörtüz gibi sanki tuhaf tuhaf. Bende rahatsızlığımı dile getiriyorum sürekli arıyor dışarı çıkalım diyor bişeyler yapıyor üsteleme diyorum anlamıyor işte. Dah arıcam aç diyo çatlak smsçdkföfkfk
Sen de direkt sor net bir şekilde, benimle flört etmekse eğer amacın ben seni arkadaşım olarak görüyorum. Ya vazgec ya da arkadaşlığımız bitsin de.
Bana daha çok kız bi şeyler anlatmaya çalışıyor gibi geldi.
Cevapsız bırak kalsın öyle. Onun zorlaması ayıp asıl.
Bu ne be amele sümüğü gibi yapışmış, bırakmıyor.
Geçmiş olsun bir süreliğine mesafeni koy ya da ters psikoloji yap.
Bu durumdan rahatsızlık duyduğunu belirtin sadece. Eğer ısrarcı olursa iletişimi kesip ya da azaltın.
Ghosty annem muska tak kem gözler etrafında var kıza da iman yolundan çıktığını söyle bir dahada konuşma
Ulan ya hep bu cocuklar yiyor su kari kizi fhgh
Diyologunu bitir yani niye devam ettiriyorsun rahatsız isen?
Bebeğim benim sevgilim var yaz. Off çok seviyorum de.. jdjdjf
Tam olarak ne yapıyor? Neden rahatsız oluyorsun?
Normal arkadaşım oturduğum semtten, bana flörtümmüşüm gibi davranıyor zırt pırt arıyor triplere giriyor aw
Nasıl tripler?
Neden böyle davrandığını anlamaya çalışıyor güzelce konuşmak çok mu zor mk insan ol biraz
Ayrıca bu kızın senden hoşlandığına emin misin belki o da arkadaş olarak görüyordur yalnız hissettiği için yazıyordur
Niye böyle davrandığımı anlamaya mı çalışıyor dedin? Bacımsu yazmışımya rahatsız ediyosun diye kendisine de okuman yazman yok mu çıldırıcam msçsmsçxmxçff
Reddedilme korkusu birde hırs yapmıştır seni
Numarasını ver hallederim bana da geçen sapığın biri yazmış ben senin kölen olayım , eziyet hoşuma gidiyor diyor gerçekten SAPIK
Bence direkt kendisini engelle.
Gecenin 12 den sonra yazan kızdan ne beklersin 😅😅
Engelleyerek rahatsızsan engelli bas
Eski arkadaşın* olmalı artık.
Öyle oldu berweic.
sapık yazısma nerde göremiyom
Bas engeli gitsin senden kıymetli mi ya
Ditek engelle bence
Engelle korkma
direk engelle..
Bu ne ucuzluktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?