Nisanliyim yakinda dügünüm var, kayinvalidem bana düz bileziklerden almis, nisanlima da bunlar burmadan daha pahali demis 🙄
kendisi herseyden kisan herseyin ucuzuna kacan birisi zaten ( kayinvalidem)
Nisanliyim yakinda dügünüm var, kayinvalidem bana düz bileziklerden almis, nisanlima da bunlar burmadan daha pahali demis 🙄
kendisi herseyden kisan herseyin ucuzuna kacan birisi zaten ( kayinvalidem)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
40 yasinda mi Nisan taktın?
Ha 40 ha 20 ne fark eder?
Yok gerçekten meraktan sordum yadini
Adana küçük görünür ama ağırdır.
Dostum kaç yaşındasın sen? Maddiyatçı olma olma
Maddiyatla alakasi Yok Ama kayinvalidemin yaptigi ayip dimi? Durumumuz diye bilir Neden ogluna yalan söylüyor
Dostum dostum belki eşin olucak kişi yalan söylüyor nerden bilecen. boş ver düğün öncesi böyle küçük şeylere takılma takılma
Haklisin Ama yinede gücüme gitti Neden böyle yapiyor diye.. zaten herseyden kisdi
Ee dostum peki bir şey sorucam düğünü full erkek mi yapıyor? Ne kadara mal oldu? Artık öyle bir durum var ki herkes herseyden kısmak zorunda kısmak
Durumlari olmasi anlarim tabiki , bende düsüncesiz degilim. Insan halinden anlariz
Ama oldugu Halde Kismak cimrilik degilmi?
Dügünü Evet onlar ama Nisan kina kiz yapiyor , beni nisanda kuaförden bile almadilar
Dostum bak cimrilik ile tasarrufluk arasında fark var. Cimriyse sıkıntı olur iyi düşün ama tasarruf yapıyorsalar sıkıntı olmaz. Bizde düğün işleri ile uğraşıyoruz benim 130 bin tl gidicek ama altın istemediler şükür yani 50 bin anca gelir zarar üzerine zarar ettim :(
Allah yardimciniz olsun 😧 zor biliyorum
Gelin hanim düsünceli
Çok şükür çokta kavga ettim onunla düğün istediği için halada ediyoruz kavga bakalım sonumuz ne olucak😅
Sakin kavga etmeyin 🥺
Kizlar dügün ister, yapmazsan o kizin icinde hep kalir. Belki simdi zorlanacan Ama oda calisirsa ikinizde elinizi birakmadigkniz sürece Hersey yoluna girer
Ya her şey yolunda zaten oda yarım işler falan yaptı sıkıntı olmadı hallettik ama bunu istemeleri çok çok saçma degil mi ben boşu boşuna zarara girdim havaya gitti para yani gidicek daha doğrusu
Anliyorum Seni de. Ama dügün olmazsa kizin icinde hep kalacak, mutlu olamiyacak belki senide mutlu edemiyecek. Bak altin istememis, Anlayisli biri belli
Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Umarım mutlu olursun küçük şeyleri de kafana takma. Her zaman yazabilirsin umarım çok çok mutlu olursunuz
Bende tsk ederim. Sizede mutluluklar dilerim
Umarim Hersey gönlünüzce olur.. sagolasin Ama Ben sevmem Öyle erkeklere yazmayi gercekten bunaldim icin yazmistim
İyi yaptın kendinize iyi bakım
Burma pahalıdır
Yani dimi Bende Öyle biliyorum
Hıhı
Evlilik mi istiyorsun
Burma