Doğum gününüz geldiğinde bunca yıldır ne kadar boş yaşamışım diyor musunuz?

Gittikçe dahada yaşlandığını hissediyor insan bide hayatta hiçbişey başaramamışsın gibi hissettiriyor tek bende mi oluyo
Doğum gününüz geldiğinde bunca yıldır ne kadar boş yaşamışım diyor musunuz?
Cevapla