Üniversiteye daha 3 yıl var ama 50 soru eksik çözdüğüm için bana kızdı. Babam kalp damar cerrahı ve her şeyi abartıyor. Abime de böyle yaptı. 3. sene tıp kazandı. Resmen bize eziyet ediyor. Bazen yemek yemeyi yasaklıyor. Bazen odaya, bazen de tuvalete kilitliyor. Artık bıktım. Ne yapacağım, çok acıktım zaten. Lütfen bir şey söyleyin.
Güncellemeler
+1 yıl
14 yaşındayım, hesabımı siler misiniz?
Babam neden bu kadar sinirli, herkes doktor olmak zorunda mı?
Hım güzel seçim. Aslında doktor bir aileye avukata veya savcı biri de katılsa çok güzel olurmuş. Bence babanin o kadar da dar kafalı olduğunu düşünmüyorum okumuş etmiş adam. Güzel bir dille avukat olmak istediğini belirt bence... Veya gerekirse ağla illa saygı duyacaklardir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence kendi yolunu çiz çok snr şifresi belli baban o yüzden bir an önce dültmeye çalışın babanızı ya da siz bırakın o evi bence
Peki sen ne olmak isterdin?
Avukat, savcı
Hım güzel seçim. Aslında doktor bir aileye avukata veya savcı biri de katılsa çok güzel olurmuş. Bence babanin o kadar da dar kafalı olduğunu düşünmüyorum okumuş etmiş adam. Güzel bir dille avukat olmak istediğini belirt bence... Veya gerekirse ağla illa saygı duyacaklardir
Ağlamaya çok sinirleniyor, belki savcı olamam ama avukat olabilir bence
Baban ruh hastasıyım