Babam neden bu kadar sinirli, herkes doktor olmak zorunda mı?

Üniversiteye daha 3 yıl var ama 50 soru eksik çözdüğüm için bana kızdı. Babam kalp damar cerrahı ve her şeyi abartıyor. Abime de böyle yaptı.
3. sene tıp kazandı. Resmen bize eziyet ediyor. Bazen yemek yemeyi yasaklıyor. Bazen odaya, bazen de tuvalete kilitliyor. Artık bıktım. Ne yapacağım, çok acıktım zaten. Lütfen bir şey söyleyin.
Güncellemeler
+1 yıl
14 yaşındayım, hesabımı siler misiniz?
Babam neden bu kadar sinirli, herkes doktor olmak zorunda mı?
Cevapla