Bugün yaptığın her iyilik için 10$ alacak olsan kaç doların olmuştur?

KS'un üyelerinin, sorgu meleklerini göreve çağıracak bir soru sordum size🙄😂😂

Bugün yaptığın her iyi davranış için 10$ her kötü davranış için -5$ olacak olsa sen eksilerde mi olurdun artılarda mı?

Ben bugün biraz hasta uyandığım için 50$ ücretsiz cebimde🙄😇 Sabah anneme bir konuda sesimi yükselttiğim ve özür dilemediğim için -100$ ordan gitti. Bir arkadaşı kendi işlerim için gereksiz yorduğum için -5$ da buradan gitti. KS'da bazı insanları sorularımla güldürdüğümü düşünüyorum bunun için 10$ kazanmışımdır. Bugün annemlere yardım ettiğim ev işleri için 10$ ben toplam -35$ ile dipleri boyluyorum, ya sen?

Bugün yaptığın her iyilik için 10$ alacak olsan kaç doların olmuştur?
Cevapla