İsim değişikliği yapmak istiyorum, dava açmama gerek var mı?

Arkadaslar benim ismim sema ve cevremdeki kimse ismimi duzgun kullanmiyor. Sena/Semra/sanem/selma/Sera gibi yanlis isimlerle hitap ediyorlar bazi sakamatik arkadaslarimiz ise 13 yasindaki cocuklarin ruhuna sahip olduklari icin Semaver/Samara/SemAM gibi ucube hitaplarda bulunuyor. Zaten genelde insanlarla tanistigimda takma adimi kullaniyorum ve cevremdeki cogu insan benim takma adimla hitap ediyorlar bana. Isim degisikligi talebinde bulunsam dava acmama gerek kalmadan isim degisikligi talebim kabul olur mu sizce? Ayrica gercekten insanlar gercek ismimle seslenmiyor.
İsim değişikliği yapmak istiyorum, dava açmama gerek var mı?
Cevapla