İkisinede gitmedim ama oppenhimer çok iyi demişti biri. Uygunsuz bir iki sahnesi varmis ama önemsiyor musun bilmiyorum ama her filmde var artık. Ben barbie yi de merak ediyorum bu kadar abartıya değiyor mu diye djd
Yok cok onemsemiyorum aslında ama bende barbie yi merak ediyorum bilmiyorum bakalım oppenhimerında kadrosu cok iyi barbie nin de oyle aslında bakalım opiti piti yaparım artık 😂
Selam :) İlk oppeinheimer gittim sonra barbie gittim oppenhiemer çok güzeldi ama biraz yorucuydu barbie ise bekledigimden iyidi ryan gosling ozellikle iyidi baya
Yooooo barbie beklediğimden derin bir filmdi ataerkil yapıyı eleştirmiş ancak bir yandan da yanlış uygulanan feminizmi de eleştirmişler baya bekledigimden derin filmdi oppenhimer ise uzun olduğu için yorucuydu klasik nolan filmleri genelde anlatım şekli karmaşık ilerliyor ama tabiki çok beğendim robert downey jr çok harikaydı filmde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bizim neslin valla, 1994 😂
94/00
Hmmm ben 00 lıyım yani lise başlarında hafiften vardı 2014 cıvarı ama daha çok 94 97 gibi j
Aynen
Evet güzel pp bu arada
Teşekkür ederim
Sevdiğim bi oyuncu
Haa cıkaramadım ama koreli galiba
Hayır japon. Alice in borderland da oynuyor tavsiye ederim
Ben mi sandin😅
Tabiki izlerim duymuştum ve hayır yani sen sanmadım ama arada kalmadımda değil 😅😅
😅😅😂
Benide daniel raddcliffe zannediyorlar bilmiyorum tanıyorsan 😅 hayri potter jdjdhd
Yaa sjsj benziyor musun ki
Fotografımı gostereyim istersen yani son sakallı haline benziyorum diyelim eski hali değil tabiki
Profiline koy istek at. Kabul etmiyorum zaten istekleri sadece bakarim
Peki koyuyorum 👍
Attin mi
Yolladım
Evet
Harbi benziyosun bu arada yüz yapiniz cok benziyor gözler mavi olsa bide gözlük hsjs
😂 dimi birde redditde paylaşmıstım doppengenger subreddinde bazıları raddcillifin sandı ama evet gözler mavi olsa direkt 😅
Bencede sjsjs
Bu arada Yarın oppenhimer mı barbie gitsem diye düşünüyorum arada kaldım onerin var mı ya da hangisine gittin jdjdhdh
İkisinede gitmedim ama oppenhimer çok iyi demişti biri. Uygunsuz bir iki sahnesi varmis ama önemsiyor musun bilmiyorum ama her filmde var artık. Ben barbie yi de merak ediyorum bu kadar abartıya değiyor mu diye djd
Yok cok onemsemiyorum aslında ama bende barbie yi merak ediyorum bilmiyorum bakalım oppenhimerında kadrosu cok iyi barbie nin de oyle aslında bakalım opiti piti yaparım artık 😂
Yani oppenhimerında yi sonra netten izlersin. Popülerken barbie ye git jsjsn
Hmmm anladım oyle yapalım o zaman pembiş tisortumle gidecem 😅 jdjdhd
Mavi lenste tak belki beleşe girersin😂
😂😂 olabilir bu iyi fikirdi
😂😂, 😂
Neyse o zaman benim uykum geldi yavastan ilginc hızlı ve güzel sohbet oldu ne zaman sohbet etmek istersen burdayım canım sıkılmıstı iyi geldi
Benimde uykum geldi. Teşekkürler sohbet için. q
Rica ederim iyi geceler :)
İyi geceler harry
🙂🙂
Sana da tekrar iyi geceler hermione :)
Teşekkürler 🙂
Selam :) İlk oppeinheimer gittim sonra barbie gittim oppenhiemer çok güzeldi ama biraz yorucuydu barbie ise bekledigimden iyidi ryan gosling ozellikle iyidi baya
Ooo aynı gün ikisinede mi gittin. Tebrikler valla👏🏻 Barbie çocukça mıydı?
Neden yorucuydu
Selam bu arada shsh
Yooooo barbie beklediğimden derin bir filmdi ataerkil yapıyı eleştirmiş ancak bir yandan da yanlış uygulanan feminizmi de eleştirmişler baya bekledigimden derin filmdi oppenhimer ise uzun olduğu için yorucuydu klasik nolan filmleri genelde anlatım şekli karmaşık ilerliyor ama tabiki çok beğendim robert downey jr çok harikaydı filmde
Sen nasılsın neler yaptın
Ben sana barbie ye git demistim snsnsjs
İyi napim köye geldim bende simdi geri döncez takiliyorum
Dimiii hshshshs
Haaa iyi güzelll
Bu arada nereli olduğunu sormadım herhalde dhdhdhdhdh
Sorma ya sjsjjs özel anlatmama kararı aldim djdnd
Sen istersen söyle ama shsj
Hmmm anladım :) ben trabzonluyum
Yaa ne güzel
Evet dogası falan guzeldir
Tek kötü yanı sürekli yokuş çıkıyosunuzdur
Hemde nasıl normal şehirde oturduğum sitede bile yokuş cıkıyorum 😅 köy zaten jdhdhdb
Hahaha neresindensin sjns söylemek istemezsen söyleme ama ben hiçbir şey söylemiyorum çünkü 😅
Haaa sorun değil top secret yasamayı seviyorsun demekki :) akcaabat yıldızlıda oturuyorum
Top secret derken
Yanii yok gizli anlamında :) oturdugun sehir hakkında
Ya burada pek iyi anılarım olmadı o yüzden
Haa anlıyorum burada cok kotu niyetli insanlar var
Evet öyle
Sey yanlıs bir sey sormadım dimi eğer bir hatam olduysa özür dilerim
Yok ya estağfurullah bisey demedi ki ben denk gelir belki diye gizliye gectim sjsnsn
Haaa anladım bir an korktum bir pot kırdım diye ve anlıyorum burada çok sapık erkek var ve internet güvenilir bir ortam değil hepimizin bildiği gibi
Yok ya ne dedin sanki. Teşekkür ederim ama düşüncen için 🙂 evet yaa bende nasıl güvendim bilmiyorum.
Teşekkür ederim ve rica ederim :) ve evet bazen olmadık insanlara güveniyoruz bende çok yaşadım
Sanalda mı yaşadın?
Yok sanalda değil de gerçek hayatda yaşadım ama benimki biraz farklı durumlardı ancak sonuçta güvenme konusu olduğu için soyleyim dedim
Hmm anladım
Çok bu soru emolar hakkındaydı ancak onun dışında coğu seyi konuştuk :) konu nerden nereye gelmiş şimdi baktım da jdhdhdhdhd
Ahahha aynen güzel sohbet oldu ama teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim :)
🙂🙂
Selam