Ciddi bir konuda fikirlerinize ihtiyacim var. Lutfen dogru duzgun yorum yapacakalr yaparlar mi detaya gore?

Eski esim hep yoktu kizimi buyuturkrn. Ama kizimim boynu bukuk olmasin diye hep onun kizimi sevdiginden bahsettim, hikayeler anlattim acikcasi. Kizim suanda 13 yasinda ve akli tamamen eriyor. Babasi geldi ve kizima harika zaman gecirtti, lunaparklar, pahali yerlerde yemekler, hediyeler vsm Ve kizim burada kal baba demis, o da hayir kalamam deyip gitmis. Sonra da aramadi tabiki yogun bir sekilde, 3 veya 4 gune ancak ariyor. Kizim o gittikten sonra iyice uzuntuye kapildi. Dagildi. Nasil toparlayabilirim sizce.

Ciddi bir konuda fikirlerinize ihtiyacim var. Lutfen dogru duzgun yorum yapacakalr yaparlar mi detaya gore?
Cevapla