+1 yılGece gec saatlere kadar ders çalışmaya basla. Calismasan bile çalışıyormuş gibi yap. Interneti kapatacaklarında öğrenmem gereken şeyler var ya da önemli bi makale okuyorum dersle ilgili diyerek kapatmalarını engelle ama bunu yavas yavas yapmalısın ornegin 12 de kapatıyorlarsa ilk gün 12.30 12.40 gibi isinin bittiğini söyle yani onlar uyumadan önce birkaç gün sonra yine bu tarz bi yalanla 1.30 a kadar otur oldu ki sabah oku falan derlerse Şu an odaklandım kusura bakmayin falan de bi sure sonra artık alışmaya başladıklarında buyuk ihtimalle beklemek yerine uyumaya başlarlar o zaman da o uyku halinde uyandırıp isim bitti İnterneti kapatın diyip onlarin bir sey demesini beklemeden odana git yat büyük ihtimalle sen kapat diyeceklerdir o yuzden sakin orada durma. O uyku haliyle kalkıp onun zorluğunu da yaşasınlar belki de hiç kalkmazlar kapatmak için bilemeyiz :D
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim ailem gibi kardeşim ve annemde aynısını yapıyor gizli gizli gidip açıyorum genelde gecenin sessizliği ve huzurunda sosyal mecralarda takılmak bana iyi geliyor o bile mesele ertesi gün kavga çıkıyor baskı yapıyorlar zor yani sanal ilişkilerim hep bunda dolayı bitti chatleşirken tam konuşmanın ortasında kapatıyorlardı ve buda ilişkilerimi etkiledi hele ki 18 yaşımdaki baskıları unutmuyorum sinirlerim bozuldu 😂
00 Yorumla
Ben sadece şunu söyleyebilirim okul çağında ki birçok genç gece 3-4 demeden internette sabah saat 7-8 de kalkmaları çok zor hadi KALKTI DİYELİM İLK 2-3 DERSİ uyuyarak geçiriyorlar önlem olsun diye saat 11 12 de zıvanadan çıkınca anne baba bunu çare görüyor. ama bir şeyler yapmasının önüne geçicem diye 20 yaşlarına gelmiş birine bu yöntem biraz ilkelce kısıtlama zamanı önlem zamanı geçmiş bu yöntemle.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 473 cevap paylaştı.
+1 yılBu çok saçma bir durum eskiden ev telefonları kilit sistemi vardı arama yapılmasın diye buda ona benzer bir saçmalık hayır farklı siteye girilse bile bunda kötü bir şey yokki kaldıki internet günümüz çağının iletişim aracıdır bence siz onlara ciddiyetinizi iyice fark ettirin
017 Yorumla
Soran+1 yılNasıl peki tepki göstersem annem kızıyor ve kapatılsa ne zararın olacak diyor ama kapatılmasını istemiyorum
- +1 yıl
Hanımefendi tatlı sert bir tepki vermek iyidir demin bahsettiğim telefon örneğini bizzat yaşamıştım ozamanlar benim sevgilim vardı hat kontörlü ve eve katkı sunarken bana pek kalmıyordu bende bir kızdım ama ciddi laf söyledim biraz dokundurdum sonra gizliden kendime imkanlı tarife yaptım sonra faturalı derken benden ses çıkmayınca merak etmişlerdi siz ciddi tutum içerisinde dokunun ve etkisini gösterince asla geri adım atmayın
Soran+1 yılNe yalan söyleyeyim hem sınavlarım var hemde konuştuğum bazen yazınca ben olmuyorum ve ne diyeceğimi bilmiyorum yalanda söylemek istemiyorum erken uyanıyorum sınavıma hazırlanıyorum ama hala aileme ne diyeceğimi bilmiyorum örnek verseniz olur mu
- +1 yıl
Ailenize derslerinizle ilgili zoom çalışmalar ve hatta kayıtlarını yeniden gözden geçiriyorum aynı zamanda araştırmalar yapıp konular üzerinde yeni bilgiler keşif ediyorum kaldıki bunlar benim için çok önemli ve emek verdiğim durum eğer aksama olursa sorumlusu siz olacaksınız her geçen gün benim aleyhime herkes çaba içerisindeyken ben elimde imkanım varken ulaşamıyorum bunun izahı bile olamaz bu durumu kabul edemem
Soran+1 yılAnlamadım 🤣
- +1 yıl
Daha çok örneği var ilham geldikçe çok örnek gelir 🙄😁
Soran+1 yıl😬😬😬
- +1 yıl
Benim de başımdan geçti buna benzer şey hatta dedim ne yaptığımı merak eden varsa odama gelsin gözünün önünde olunca cevap da belli olur içiniz de rahat olur demiştim öyle diyince geri adım attılardı 😂😂
Soran+1 yıl😄😄 yani ne bileyim telefonunu alın diyorum kardeşimin ee kardeşin demicek mi niye ablamınkini almadınız diye der off off annem benim yaşındayken 2 çocuğu vardı benim derdime bakın
- +1 yıl
Bunlar eskiden olurdu demek istediğinizi anlıyorum başımızdan geçen şeyler ama artık devir eski dönem değil sonuçta bilişim iletişim çağındayız haliyle bunlar komik oluyor etkileşim olmadan hiçbir şey elde edilemez ki 😁
Soran+1 yılEvet öyledir
- +1 yıl
Yapacağınız şeyleri ona göre belirlerseniz sizin taviz derecenizi ona göre bilirler sonrası keyfinize bakarsınız hem eğitim hem sosyal hayat olarak
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
Hanımefendi size nasıl yaklaşılmasını belirlemek sizin elinizde bu kim olursa olsun siz belirgin kırmızı çizginizi gösterdiğinizde aileniz bile bu çizgiyi geçemez misal internet verin kırmızı çizginizi desinler ki çizgiyi aşmaya müsade etmiyor desinler her şey sizin belirlediğiniz sınırda olur
Soran+1 yılBakalım sağolun
- +1 yıl
Sizde sağolun hanımefendi başarı ve mutluluklar dilerim 😊🖐️
Soran+1 yılTeşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s +1 yılYorumlara bak ya kız doğru düzgün soru sormuş, gram cinsellik içeriği yok adamlar yok yaramazlık mu yapıyorsun yok video mu izliyorsun diyor, sabah sabah delirdim ya.
Neyse bizim akrabalar öyleydi gece interneti kapatıp uyurlardı, haftasonu kalmaya gidince garip gelmişti. Bizim internet 24 saat açık çünkü annem de ben de çok geç uyuyoruz zaten. Ya elektrik faturasını düşünüyorlardır ya da dedikleri gibidir72 Yorumla
Soran+1 yılÖyledir teşekkür ederim ailem beni çocuk gibi davranmaktan çok sıkıldım
- +1 yıl
Bu çocuk gibi davranılma durumu ;, ebeveynlerin, çocuklarına bir ömür boyu karşılıksız olan sevgilerinden kaynaklanıyor. :)
İleride sizde ebeveyn olduğunuzda hadi olmasanız bile bunu ilerde anlayacaksınız.
İnsanın doğasında olan bir şey bu hayatta her birey hiç bir şekilde yalnız değildir.
Mutlaka kendisinden sorumlu olarak görüldüğü bireyler mevcuttur.
Bir keresinde bizimde öyleydi gece açardım annem sabah kalkınca niye açtın birinden mesaj mı bekliyorsun diye tepki gösterirdi sonradan sürekli interneti açıp kapatmak zararlı daha çok internet harcanmasına sebep olurmuş dedim ve şu an hiç kapatmıyoruz shshshs
12 Yorumla
Soran+1 yılBizimkiler öyle değil anlıyor 😂
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Kendilerince hakkı olabilirler
Mobil internet paketini biras cigabaytını yükselt
Ve videoları fazla izleme aylık 20 GB sana yeticektir
Ailen kardesinin okuması için interneti kapatmasi ailen için doğru bi hareket olabilir
Cunki inşallah yarın bigün sende anne olucaksın ve böyle şeyleri sende yapıcaksın
Hayat bunu gerektiriyor ve internetten ders çalışan insan sayısı o kadar az ki (sen belkide istisnasıň)
00 YorumlaArtık bir anneyim ve annelerin kaygılarını anlayabiliyorum onların bunu neden yaptiklarini da anlayabiliyorum ama bunu konuşarak çözebilecek lerini de düşünüyorum. Seni de anlayabiliyorum aslında çünkü zamanında benzer şeyleri de yaşadım ama hiçbirisini kırmadım umarım konuşarak aranızdaki sorunları çözersiniz.
00 YorumlaAşırı koruma içgüdüsü hem kendilerini hem de seni yoruyorlar ama farkında değiller. Olumsuz yönde değişen dünya koşullarında aileler çocuklarını korumak istiyorlar doğal olarak. Bir yönden oldukça haklıyken 21 yaşında bir birey olan sen için de saçma gelmesi yanlış değil :)
13 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmalıyım peji
Soran+1 yılYakın olsada iletişim çok kural koydukları için boğuluyorum
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBir anne olarak evladini malı evcil hayvani gibi gören bütün anne babalardan nefret ettiğimi söylemek istiyorum. Ne demek ben uyuyorum İnterneti kapatıyorum sen bir bireysin nasıl bu kadar müdahale hakkını kendinde buluyorlar çok garip.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 412 cevap paylaştı. Aslında senin için zor bir durum ama annenler doğru davranıyor aslında. Gece internetle oynamak yerine uyuman daha doğru olur. Çünkü gerçekten insanı alt üst eden internet. Senin için ne kadar can sıkıcı olsa da mantıklı aslında.
00 Yorumlasizi tanımadığımız için direk yorum yapmayı sağlıklı bulmuyorum. Ebeveynlerinizin de kendilerine göre açıklamaları var şüphesiz ki. Sizi dış dünyanın kötülüklerinden koruyup, bir geleceğiniz olması için uğraşıyorlar.
00 Yorumla
+1 yılBenim arkadaşımın annesi de sınava hazırlanırken arkadaşım uyusun diye gece modemi kapatıyordu ajahshsh bence çok büyük sorunlar değiller bunlar. Kontrol edilemiyorsa illa birinin müdahele etmesi gerekiyor.
00 YorumlaBelki kardeşin için önlem almaları gerekiyordur. Ama kardeşin giremezken senin girebilecegin seçenek var aslında modemlerde. Eğer senin girmeme izin vereceklerse, birkaç ayarla bu mümkün olabiliyor. Annenden onay al konuşalım tekrar
01 Yorumla- +1 yıl
Bana anlat
+1 yılBen 23 yaşındayım bizde kaç senedir kapatıyoruz😀 ama sebebi şey çoklu prize bağlı fişten çıkarmyaınca hala çalışıyor ya sebep o. Siiznkillein sebebi hadi neyse ihtiyacın var sonuçta ona karışmaları aşırı saçma
00 Yorumla
+1 yılEv interneti sabit gelen bi şeydir , kapatıp açmanın cimrilikle bi ilgisi yok.. erken uyumanız için ya da kimseyle mesajlaşmamanız için yapıyorlardır.. saçma
06 Yorumla
Soran+1 yılÖyledir bencede çok saçma
- +1 yıl
boş ver , kötü anne babalar anne baba adayları yetiştirir , sen öyle bi anne olmazsın
Soran+1 yılHayır iyiler ailem ama sinir bozucular çocuk olsak haklı derdim
- +1 yıl
Annen baban size güvenmiyor olabilir , malum sitelere girmesinler diye
Soran+1 yılUyuduğumu biliyorlar ah bu güven bir türlü alamadım
- +1 yıl
Bilsinler , bilmesinler zamanında aynı şeyleri yapan kişiler çocuklarından da bunu bekler , tecrübe edindikleri şeyler bunlar, istedikleri kadar uyuduğunu bilsinler
+1 yılKeşke her akşam 9-10 civarı bütün tlflar otomatik kapansa. dünyadaki kötülüğün yarısı zamanla kaybolurdu
121 Yorumla
Soran+1 yılÖyledir
- +1 yıl
Öyledir?
Soran+1 yılBir tek evimizde kapatılması saçma sanki ben kötü şey yapıyorum kardeşimi bilmem ama ben kendimi tanırım zaten uyurum erken
- +1 yıl
Kardeşinde küçük değilmiş aklıbaşında koca insan, okula giden varsa bence mantıklı ama yoksa elbette saçma
Soran+1 yılÜniversiteye gidiyoruz
- +1 yıl
Anladim yalnız bi tarafım çok saçma bi tarafım da mantıklı olabilir diyor bilemiyorum yani
- +1 yıl
Tabi bunu okulunuzu etkilemesin diye yapıyorsa yani
Soran+1 yılBende aynı fikirdeyim
- +1 yıl
Sinav dönemlerinden sonra açıyorlar mı bari
Soran+1 yılSınavım var benim ama alakası yoktur sınavla kardeşim bahanesiyle kapatıyorlar normalde hiç kullanmam telefonu ama bu ara birini sevdim😄 ama açık hep geçen 1 aya kadar
- +1 yıl
Kardeşin erkek sanırım
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Bizim evde çok önceden bir dönem gündeme gelmişti bu konu benden küçük iki erkek bi kız kardeşim var ergenlik dönemlerinde bazı sebeplerden dolayı gerekli olabiliyor aslında ama uygulanmadı
Soran+1 yılBilemiyorum ☺️
- +1 yıl
Kardeşin yeterince büyük olduğundan aynı sorunları bahane edeceklerini sanmam muhtemelen tamamen okul için kapatıyorlardır
Soran+1 yılÜniversite daha açılmadı ayrıca onun oynamadı rahatsız eder çalışmasını ister ama benide dahil ediyorlar çocuk değil ki o
- +1 yıl
Evet gayet büyük yetişkin yani bu yaştan sonra kapatmanın bi anlamı yok. Daha küçük yaşlarda olsa anliycam. Yani düşünüyorum da ben kapatmış olsam kardeşlerim tepeme çıkar en iyisi açık kalsın ki rahatsız etmesinler
Soran+1 yıl🤷🏻♀️🤷🏻♀️
- +1 yıl
Bence kardeşinin kulağını çekmelisin
Soran+1 yılDinlemiyor dili çok uzun sjsjjs
- +1 yıl
Dili istediği kadar uzun olsun bir büyük abla olarak söz geçirmelisin
Zehirli toksit aile türü. Kendi hayatına odaklanmanı tavsiye ederim. Ayrı eve çık uğraşma bile. Kardeşini de bu konu hakkında bilinçlendirmelisin.
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrı eve evlenmeden çıkmam evleneceğim kişiye inşallah karışmazlat
- +1 yıl
Ne güzel akıl verdin sen öyle ya sabır
+1 yılOfff bunu benim ailem de 18 yaşında yapıyorlardı deliriyordum sonrasında kendi paramı kazanmaya ve aile işlerine yardım vs başlamıştım , düzelmişlerdi kfkeöcleöclslx
00 YorumlaAnnen baban doğrusunu yapıyor wifi radyasyon yayıyor hiç kapanmadan açık kalamdi çok zararlı. Bilimsel araştırmalarla isbatlandi. Aile huzurunu bozuyor. İnsanlwr agresif sinirli ve tembel oluyor. Bu yzuden ailene kızama doğrusu yapıyorlar. Sende geceye bırakma
00 Yorumla
+1 yılBen kendimi şöyle izah edeyim inatçı birisiyimdir ki annem benden de inatçıdır ama ikna etmeye, manipüle etmeye çalışıyorum. Ve başarılı da oluyorum. Anneni kızdırmak yerine manipüle etmeyi seçersen hem siniriyle uğraşmamış olursun hem de istediğini elde edersin. En basit yöntem. Huyuna giderek onun sende en çok görmek istediği şeyle üzerine gidebilirsin ama belli etmeden. Amacını göstermeden. Emin ol işe yarayacaktır, saygılar.
02 Yorumla- +1 yıl
ÖRNEK GÖZLERİNE SOKA SOKA DERS ÇALIŞABİLİRSİN AMA ASLINDA ÇALIŞMAZSIN. NASIL OLUYOR BU YAHU DİYECEK OLURSAN ODANA GİR VE BENİ RAHATSIZ ETMEYİN DERS ÇALIŞMAK İSTİYORUM DE, ODANA GEÇ VE ÖNÜNE BİRKAÇ KİTAP AÇ. ÖYLECE 1 2 SAAT OTUR ODAYA ARA SIRA GİRERLER. ÖNÜNDE METİN AÇIK OLSUN KAPI SESİNİ DUYDUĞUN AN OKUDUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞIYORMUŞ GİBİ BİR TAVIR SERGİLE. VE SENİ RAHATSIZ ETTİKLERİ İÇİN DE GÖZLERİNİ DEVİREREK İSYANKÂR BİR BAKIŞ ATABİLİRSİN... BRAVO, SEN KAZANDIN.
- +1 yıl
En basit manipüle taktiğidir
merhaba ailenizin bu sekilde bi yaptirim uygulamasi hic dogru degil sonuc ta sizde yetiskin bir bireysiniz ve interneacikken veya kapiliykrn birseyler yapmak isterseniz yapabilirsiniz bunu anlamalari bazen cok zor oluyor insalla hersey duzelir guzel gunler...
00 Yorumla
+1 yılEn yakın zamanda Kendi ayaklarının üstünde durup mesleğini edinip aile evinden ayrılman gerek. Onlarla bir ömür geçmez eğer hayatının geri kalanını doğru düzgün bir şekilde yaşamak istiyorsan sana önerim tek yaşa ve sakın erken evlenme hayatının hatasını yapmış olursun eğer okuyorsan da başka şehre gidip oku ya da başka ülkeye gidip oku. Emin ol bu sorunlarının hepsi çözülecek o zaman
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı. Kendi ayakların üzerinde durana kadar bu iş bu şekilde olacak gençlikte olur 2 sene daha bekle her şey yoluna girecek sakın diyim bi delilik yapma ot çöp bu yaşlarda başlar
00 Yorumlabence sen 21 yaşında değilsin 15 belki varsındır. Ailen iyi yapıyor tüm gece ne halt karıştıracağınızdan emin olamadıkları için tedbir alıyorlar.
03 Yorumla- +1 yıl
Yalan öğlen de yapar kendi internetiyle de yapar kardesim saçmalamayin
- +1 yıl
Yapan*
- +1 yıl
@liberalgotikkiz o zaman sende kendi internetinden devam edersin madem öyle...
4G yok mu sende?
Annen baban tasarruf yapıyorlar bence o yüzden olabilir mi? Ben interneti & 4g kendim ödüyorum o yüzden sorun yok🥹😬.04 Yorumla
Soran+1 yılEv interneti varken ne gerek var
Soran+1 yılDışarı çıkmıyorum ki
- Aile & Toplum konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılDüşününce saçma geliyor ama bağımlılığın önüne geçmeye çalışıyorlar. Mantıklı bir çözüm gibi, sadece ucunun sana da dokunması kötü
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyledir ama sabahtan akşama kadar elinde telefon kardeşimin gecede alsınlar beni görüyorlar zaten ders çalışıyorum odamdayım hep haftada bir veya 2 defa konuştuğumla 2 kadar konuşuyoruz o kadar
Soran+1 yılDiğer günlerde hep en geç 12 de uyurum
- +1 yıl
Kardeşine göre davransınlar bırak. İnternetten yararlanmayacağın işlerini yap o saatlerde
Soran+1 yılNasıl yani
+1 yılKardeşinin iyiliğini düşünürken senin olayını pek dikkate almamışlar onları uygun bir dille uyarmalısın
03 Yorumla
Soran+1 yılKaç defa söyledim sadece bu konuda değil kardeşim söz konusu olursa neden ablamda değil dememsi için benide dahil ederler beni rahatsız eden odur. Mesela kaç defa söyledim anne onun telefonunu al dedim bana o demicek mi ablamınkini neden almadınız diye hep öyle
- +1 yıl
Aslında bak sorunun içinde cevap ve aşırı mantıklı geçerli bir cevap. Neden ablamınkini almıyorsunuz da benimkini alıyorsunuz? ‘Abla’ çünkü sen büyüksün sen ablasın. Büyükle küçük hiçbir zaman aynı olamaz. Büyüğe daha toleranslı davranılır daha çok karışılmaz. Bunu akıl edebilmek bu kadar zor olmamalı. Benimde erkek kardeşim var. Bir şey olsa cevap zaten ortada belli. O yüzden böyle bir şeyi ne annem diyebilir ne kardeşim. Büyük boşuna büyük olmuyor.
Soran+1 yılAma yıpratıyor beni bu durum mesela ben bu hafta biriyle konuşmayı başladım gece oluyor konuşma yarısında kesiliyor ve zor durumda düşüyorum
+1 yılelektrik tasarrufundan olabilir sınırlı internet paketini aşmak istemeye bilirler ya da seks içerikli sahnelere girilmesin diye olabilir
025 Yorumla
Soran+1 yılEe ne yapayım alın ondan telefonu diyorum ee kardeşin demicek mi ablamın telefonunu neden almadınız diye ne alaka ya ne alaka
- +1 yıl
belki de geceleri siz yatar iseniz bizde rahatça baban ile olurum diye düşünüyorlar da olabilir :)
Soran+1 yılSaçma kapıyı kapatsalar kimse bir şey demez zaten
- +1 yıl
bilemiyorum çünkü benim bildiğim çocuklar yatmadan o işi yapmaz anne babalar
Soran+1 yılBeyefendi 21 yaşındayım onlarda genç sayılmazlar artık ne biz onlara gidiyoruz kapıyı kapattıklarında ne de kalkıyoruz gece onlar beni çocuk gibi muamele etmeleri
- +1 yıl
anne babaların gözünde siz halen çocuksunuz ama
Soran+1 yılAnnem benim yaşındayken 2 çocuğu vardı
- +1 yıl
annen hayatı hızlı yaşıyor olabilir eğer çok sıklıkla duş alıyorlar ise cinsellik için kapatıyorlar ama tam tersi ise sosyal ağda çok zaman kaybı yaşamanızı istemiyorlar ve elektrik fiyatları olabilir başka açıklaması olmaz
Soran+1 yılOf of sinir bozucu
- +1 yıl
sence hangisi cinsellik mi yoksa diğeri mi
Soran+1 yılOynamasın diye bence
- +1 yıl
o zaman sizin evde gündüzleri de kapalı olmalı :)
Soran+1 yılAma değil
- +1 yıl
çünkü gündüzleri daha çok internete girilir eğer oyun bağımlısı olmasını istemiyorlar ise hiç internet olmamalı
Soran+1 yılArtık bilmiyorum
- +1 yıl
sende onlar yatınca git aç bir şey olmaz
Soran+1 yılÖyle yaptım 2 gün önce
- +1 yıl
bir tepki verdiler mi
Soran+1 yılSinirlendi kesin ama demedi bir şey ama ben korkuyorum bazen bu yüzden 2 günde bir gidip açıyorum
- +1 yıl
canım o zaman kapatın komple de ya da telefonunun da gir
Soran+1 yılO nasıl olacak para mı vereceğim ev İnterneti olsa bile
- +1 yıl
yani evet benim 20 gb telefon internetim var birde evde var
Soran+1 yılBilmiyorum bakalım teşekkürler
- +1 yıl
rica ederim ne demek başka konularda yardım ister isen ya da konuşmak konuşuruz
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum
+1 yılAilelerin bu kısıtlaması çocukları başka yola teşfik edebilir. Çocuklardan önce ailelere bir eğitim verilmesi gerek
00 Yorumla
+1 yılEvde cocuklarin internetle vakit gecirmesine karsiyim. Vakit oldurmekten fayda vermeyen islerle ugrasiyorlar cunku
00 Yorumla
+1 yılben 20 yaşına giricem ailem telefonumu kontrol ediyor dışarıya çıkamıyorum doğru düzgün
08 Yorumla- +1 yıl
Ebebeynlerin, yetişkinlerin telefonu kontrol etmesi aşırı saçma ya.
Soran+1 yılBende geçen yıl öyle yaptılar hatta telefonumu onların yanında bırakıp öyle uyuyorduk sjjsjdjdjd konuştuğum kişi vardı jsjdjdjdj korkunçtu
Soran+1 yılBende hiç çıkmıyorum
- +1 yıl
@Shady3506 bende asosyalim ama s. medyada bazen çok sosyal gibi görünüyorum dkwpsğakg
- +1 yıl
@Shady3506 he valla sonra niye asosyalsin pasifsin diyorlar
+1 yılKaale bile alma kendi bildiğini oku susarlar bi süre sonra
06 Yorumla
Soran+1 yılKorkuyorum bazen
- +1 yıl
Baskıcı otoriterler mi
Soran+1 yılYani
- +1 yıl
Korktuğunu söylediğin için sordum biraz sert bi tabir oldu sanırım
Soran+1 yılsinirli davranır annem ben karşı çıkınca
- +1 yıl
Sebebini söyle ona internet bana bu bu nedenlerden dolayı lazım baktın yine olmuyor sallama çünkü kaale alınmadıkça susuyorlar ancak biraz sinir yıpratabiliyor bu süreç
Küçükken bana da yapılmıştı çok oyun oynuyorum diye. Elbet mantıklı bir sebep vardır fakat kurunun yanında yaşın yanmasi üzücü bir durum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl26 yaşındayım benzer problemler bende de var 2 kez evi terk ettim son terk edişimde daha ılımlı yaklaştılar. Şu an saygı duyuyor gibi duruyorlar ama bilmiyorum ne olur. Bu cumartesi psikiyatriye gideceğiz birlikte umarım düzelirler.
08 Yorumla- +1 yıl
İnternet için evi terkeden sen anne babanı mı psikiyatri ye götürüyorsun 😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılİnternet için değil eve kilitlenmeler, dışarıya çıkartmamalar işe gidememeler kaçırmalar gibi gibi 😂
- +1 yıl
Oo merak ettim koz senin aileni 😯
- +1 yıl
Kız “”
Cevap sahibi+1 yılMerak etme başa bela olurlar 😂😂
- +1 yıl
frankenstein ailesi gibi nasıl merak etme kız 😂😂😂😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde babam gece yatmadan önce interneti kapatıyor radyasyon olmasın diyemiş sen ailen uyuduktan sonra git aç ben sabah açıyorum banada niye açtın diyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle oldum gidip açıyorum işim olunca utanma yok artık her şeye karışıyorlar
o şeydendir
Gece sizleri radyasyondan koruma çabası 😀03 Yorumla
Soran+1 yılBeni mi onlar biliyor beni
Soran+1 yılJdjdjsjsjjsj
Gizli Üye(30-35)+1 yılDedikleri gibi erkek kardeşini korumak amaçlı kapatiyolar interneti cimrilikle alakası yok bence bunun telefonu alsalar tablet oynar ayrıca annen baban herkese kötü yorumlatman hiç hoş değil
01 Yorumla
Soran+1 yılKimseyi kötü yorumlatmıyorum ben ne yapacağımı soruyorum ayrıca kardeşimin telefonunu alabilirler kapatmakten daha kolay cimri olduklarını da demedim telefon ve bilgisayari alabilirler çünkü İnterneti kapatsalarda onun zaten İnterneti vardır.
- Aile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılYazından da anladığım gibi küçük kardeşinden dolayı tedbir alıyorlar bu şekilde
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. Karşılıklı güvensizlik aile içinde filizlenmiş.
00 YorumlaSıradan takıntılı Türk ailesi.. Ve her zamanki gibi haksızlarr
00 YorumlaSenden 2 yaş küçük olan kardeşin erkek mi kız mı Büyük ihtimal erkektir yine de soruyorum
00 YorumlaWifi frekansı zararlı diye yapıyorlardır belki, hemen kızma.
00 YorumlaSeni dusunuyorlar bence. Radyasyonel etkiden uzak kal istiyorlar 🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılUyku ve hayat düzeni için gerekli ve doğru bence
00 YorumlaBen de kapatıyorum ama radyasyon yüzünden kapatıyorum. Sizi bilemem.
00 Yorumla
+1 yılWi-Fi çok zararlı uyurken kapalı olmasında fayda var
00 YorumlaO evde olduğun sürece anne ve babanın dedigi olur istersen 30 yaşında ol kurala uy
00 YorumlaSadece bekleyerek hiçbir sorun çözülemez aranızdaki güvensizliğin nedenini öğrenmen lazım açık bi şekilde bu durumdan rahatsız olduğunu ve neden böyle yaptıklarını sorup onlarla konuşmalısın başka türlü çözemezsin
00 Yorumla
+1 yılAsla canını sıkma paronayak değişik aile tipleri de var neler var inan neler içtiği suyu kıskanan veya ne diyim uyumanı yemeni gezmeni Herşeyi dert eden aileler ve kişiler var Yapabiliyorsan derslerine Çalışkan ve uzaklaş ailenden.
00 Yorumla
+1 yılKardeşini engellemek için başka çozum bulsunlar hatta bulmasınlar kendi kararını kendi versin annenin ve babanın karisması saçma, geç karşılarına anlat analazlarsa kapattıkları anda git geri aç tabi zarar vermiyceğinden eminsen
00 YorumlaSenin yaşına göre normal bir şey değil ama kardeşine göre normal benim kardeşim de geç vakitlere kadar oyun oyunuyor ben interneti kapatıyorum yaptım doğru mu bilmem ama uyku düzeni önemli gelişim çağların da
00 YorumlaBiriniz 19 diğeriniz 21 yaşındasınız çocuk değilsiniz ve ne zaman uyumanız gerektiğine neden aileniz karar veriyor? "Uykum yok gelince uyurum" diyebilirsiniz.
013 Yorumla
Soran+1 yılAma anlamıyorlar
Soran+1 yılÖyle yapacm
Soran+1 yılİnatçı diyorlar bana kabul edip uyu diyor
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim yardımcı oldun
Soran+1 yıl☺️🌹
- Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılWi-Fi aşırı radyasyon yayıyor sizinkilerin kapatma sebebinin bu olduğunu düşünmüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEv ve İnternet hattı kiminse onun dediği olur.
00 Yorumla
+1 yılBir şekilde kardeşin yaptıklarını söylemiş olabilirler, faturaları düşünüyor olabilirler aslında veya başka bir sebep olabilir bir açık iletişim kurmaya çalış haberlee
00 Yorumla
+1 yılKardeşin erkekse geceleri yanlış işler peşindedir ve ailenden birine yakalanmıştır kesin. Onlarda böyle bi çözüm bulmuşlar belli ki
04 Yorumla
Soran+1 yılOnun telefonunu almaları gerek İnterneti kapatmak çözüm değil. İnternet alabiliyor rahatça. Beni neden dahil ettiler
- +1 yıl
Kurunun yanında yaş da yanar. O halde kardeşine söyle ki geceleri yanlış işler peşinden gitmesin bunun sebebinin kendisi olduğunu bilsin
Soran+1 yılKızıyor beni
- +1 yıl
kardeşin sana niye kızıyor ki
Ayy bizimkiler de yapiyodu birkaç sene önce şimdi 18 yaşındayım Allah'tan kendilerine gekiyorlar yavaş yavaş
00 YorumlaBenim ailem saat aksam 10 da telefonumu alıyor sabahta 9 da veriyor 23 yaşındayim sence benim yaşadığım normal mi
01 Yorumla
+1 yıl20 yaş üstü biri için yaptıkları saçma bence ayrıca kişi kendini disipline etmeyi öğrenmedikce başkasının yaptığı zorlama bence ise yaramaz, yaramıyor
00 Yorumla
+1 yılYirmi bir yaşındayım diyorsun profil yaşın kırk beş yaş üstü gösteriyor, gece internetin kapalı olması senin için sorun mu yaw 🤣
00 YorumlaAhbe kuzum sjdjsjd önceden benimkiler de aynı şeyi yapiyordu çok gıcık bir durum anlıyorum seni
02 Yorumla
Soran+1 yılRuh yaşım
Kardeşin kaç yaşında insan nereye kadar böyle devam edebilirler çok saçma bu durumu ailecek konuşmanız lazım
00 Yorumla
+1 yılÇocukların yaşı kaç olursa olsun, sabahlara kadar oturmaları ebevynlerin kâbusudur.
Belkide o yüzden kapatıyorlardır.00 Yorumla- Devamını Gör (86)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer