Babamla konuşmak beni geriyor ve içimden gelmiyor, ne yapabilirim?

Ne yapmam doğru olur bilmiyorum. Annemle babam ben 14 yaşındayken ayrıldı şu an 19 yaşındayım. O zamandan beri babamla çok nadir görüştüm ve araya bi mesafe girdi. Yabancı birisi gibi hissediyorum ona bi öfjem vb yok ama bu duvarı aşamıyorum ve çok geriliyorum. Ne yapabilirim ya
Babamla konuşmak beni geriyor ve içimden gelmiyor, ne yapabilirim?
Cevapla