İnsan 1.0 erkekler insan 2.0 kadınlar mıdır?

Sizce insanın üst versiyonu kadın mıdır

Erkekleri gözlemlediğimde en zengininden en fakirine en aptalından en zekisine en güçlüsünden en zayıfına hepsi fazlasıyla ilkel ve basit canlılar.. Sizce versiyon bir diyebilir miyiz erkeklere

Güncellemeler
+1 yıl
Doğadaki yeriniz ve amacınız kadını dölleyip insan neslini devam ettirmek ve işçilik gibi ağır işler yapıp kadınların ve yeni neslin rahat yaşaması için çalışmak..
Erkekler bunu bir düşünün yaşamak için değil kadınlar için çok ve ağır çalışıyorsunuz
İnsan 1.0 erkekler insan 2.0 kadınlar mıdır?
Cevapla