Din kardeşlerim nasıl kurtulcam bu vesveseden?

Artık her namazda ayrı abdest almaya alıştırdım kendimi daha emin hissetmek için ama sorunum şu: abdest alıyorum, alırken bile sanki altıma kaçırmışım hissi geliyor kontrol ediyorum fetvalara uymaya çalışıyorum ama nezaman namaz kılsam veya Kur'an okusam hep içimden bi ses zaten abdestsizsin boşuna diyor artık namazlar arası kontrol eder oldum bişey olmadığından eminsem namaza devam ediyorum ama bu his beni rahat bırakmıyor artık kontrol etme huyum çığırından çıktı. Evet boş eve hırsız girmez bunu biliyorum ama bu histen kurtulamıyorum.

Din kardeşlerim nasıl kurtulcam bu vesveseden?
Cevapla