Arkadaşım bana soğuk davranıyor, nasıl iyi olabiliriz?

En yakın arkadaşlarımdan biri durduk yere bana anormal davranmaya başladı, mesajlara geç bakıyor, çağırınca gelmiyor falan sizce ne yapıp yine kendime ısıtabilirim (daha 1 hafta falan oldu ondan önce çok yakındık)
Güncellemeler
+1 yıl
Sorduğumda sorun olmadığını söyleyip her şey normal gibi konuşuyo ama soğuk olduğu her halinden belli
Arkadaşım bana soğuk davranıyor, nasıl iyi olabiliriz?
Cevapla