Malûm bugün herkes klimalı yerlere kaçıyor benimde aslında pek samimi olmadığım ama kliması olan arkadaşım aklıma geldi.😂
Şimdi pat diye evine gidilmez bir bahane lazım bana acillll😀😀😀
Malûm bugün herkes klimalı yerlere kaçıyor benimde aslında pek samimi olmadığım ama kliması olan arkadaşım aklıma geldi.😂
Şimdi pat diye evine gidilmez bir bahane lazım bana acillll😀😀😀
:D :D güzel taktikmiş beni de alsana abla çok sıcak havalar dersin kuzenim ya da kuzenimin çocuğu diye sdjsdj bence ne zamandır görüşmüyoruz bir laflayalım mı diye davet ettirebilirsin
Olabilir 😀😀
Teşekkür ederim :D
En mantıklısı bugün onun suyuna hoşuna gidebilecek aktiviteler yapmak. Atıyorum kendisi origami yapmayı çok seviyordur “ya bi arkadaşım için origami yapmak istiyorum bugün gelsem müsait misin internettekilerden hiçbir şey anlamadım. Uzun zamandır da konuşamıyoruz biraz laflarız” diyebilirsiiinn
Bak simdi bir tane guzel kek yapicaksin onu çekip arkadaşına at guzel. olmus mu diye oda nezaketen guzel olmus diyecek sonra sende diyeceksin çay koy keki alip geliyorum hemen diyceksin😂😂
Sicakta kafam bu kadar çalıştı idare et artik😂
Cevap
19Cevap
gördüğüm en eğlenceli sorulardan biriydi 🤣 arkadaşın çağırmazsa kliması güzel olan marketleri dolaşmanı tavsiye ederim 😛
Sende doğal klimaya kaç rüzgarı olan bir yer yok mu balkon falan 🙄😄
ben evde değilim annemi arayayım bize git 😂
Sensiz sıkılırım ben ama😂
geldim eve bayılarak😂
Klima almayı düşünüyorum da sizinkisini test edebilir miyim diye sorulabilir.. 😅
Hakkında neler duydum neler diyip meraklandır. Sonra dur telefonda olmaz sana geleyim ben diyip kalk git 😄
Kucağına 10 kğ lık bir karpuz alıp çal kapıyı.
Pasta börek yap git dksjs
Klima için biseksüel ayağına yat senden hoşlanıyorum gelebilir miyim de
hoşlaşmadığın bırıyse hiç bahanelere sığınma bir kaç saat sıcaklarda idare et
Gidince sıcak odaya alsın seni de gör sen 😂
Benim evime gel 🤣🤣 bizim evde klimalı benimle de sohbetin yok
Sen Klimayı sizin eve davet et.
İhtiyacı olan bir konudan yürü 😂
Ben sana ev hediyesi aldım getiriyorum de
Seni özledim geldim de bence
Merhaba babbam beni kovdu sende kala bilirmiyim diye bilirsin :)
Bahaneye gerek yok 😂
Pul kollleksiyonunu göster de.
Sen hele klimayı aç o gelir
Özledim seni bi çay içelim de
Avmlere gitsene
Bence de hshehsbs
Bi video vardı aklıma geldi 😂😂😂😂😂 atimmi
Link bu
Sana böyle yapayım demedim sadece aklıma geldi demedim
Dedim
Gell
Git izin Al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?