Kekemeyim ve Askerde ne yapacağımı bilmiyorum?

Herkese merhabalar. Birkaç yıl sonra askerlik var da ne yapacağımı bilmiyorum? Doğduğumdan beri konuşma bozukluğum var. Konuşma terapistine gittim yine de olmuyor. Çok aşırı derece de yok ama kesinlikle az da değil. Yani telefonla konuşamıyorum, sipariş veremiyorum. Adımı, yaşımj, okulumu söyleyemiyorum. Askerlikte de zorlanacağımı düşünüyorum. Nasıl tekmil verebilirim? Nasıl bağıra bağıra adımı söyleyebilirim? Mesleğimi ve yaşadığım şehri söyleyebilirim? İmkansız bu. Rapor mu alsam diyorum da ama bana da yakışmaz bu. Gitmem lazım. Ama başka iş olsa gerçekten yaparım. Temizlik, taşıma gibi falan. Arka planda yani. Asla Konuşma gerektirmeyecek işleri yapabilirim. Bilgisayar, telefon vb. Teknolojik şeylerle aram iyidir. Böyle bir imkan var mıdır? Hiç konuşmadan, tekmil falan vermeden direkt arka planda iş yapabilir miyim? Varsa da nasıl yapabilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Eğer yoksa rapor almayı düşünürüm maalesef.
Kekemeyim ve Askerde ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla