Ciddi bir ilişkim var ancak şartlar malum ikimizin de çalışması gerekiyor.
Ancak o çalışmak istemiyor.
Ne kocalar var, hem eşini çalıştırmıyor hem de SGK ödüyor felan diyor.
Bunu da defalarca söyledi.
Yol yakınken dönmeli mi?
Ciddi bir ilişkim var ancak şartlar malum ikimizin de çalışması gerekiyor.
Ancak o çalışmak istemiyor.
Ne kocalar var, hem eşini çalıştırmıyor hem de SGK ödüyor felan diyor.
Bunu da defalarca söyledi.
Yol yakınken dönmeli mi?
Asla doğru bulduğum bı durum değil. Sonuçta hayat müşterek bir ilişki içerisindeysek ben senden biz diline geçmişizdir. Ve "bizi" mutlu etmek için ikimizjnde elini taşın altına sokması gerekiyor. Tek taraflı olacak bir şey değil ekonomik şartları da düşünürsek çok zor. İki tarafın da elini taşın altına sokması gerekiyor
Tüm her şeyi sen yapmalıymışsın gibi davranıyor hatta seni biraz da eziyor evlendikten sonra bu durumun değişeceğini düşünmüyorum ama ben katlanırım diyorsan senin kararın
Cevap
4Cevap
Kadın çalışmak zorunda değildir. İstemediği halde çalışmama durumu olabilir. Bazen iş hayatı kadınlar için yorucu olabiliyor, fiziki anlamda dayanıklı değiliz uzun süre mesai saatleri kaldırmıyor vücut bazen
Kardeşim zaten çalışmayacak emin ol. Çocuk falan gelince imkansız
Ayrılmalısın tabıkı ne yapacagım cok acık degıl mı, oyle bırı olene kadar senı sadece somurur
Kadın erkek eşit lafını bunlar yüzünden tutuyorum bazen...
Evlilikte hayattan beklentiler aynı olmalı. Sizin farklı. Siz bilirsiniz ama mutlu olmanız zor.
Sana başkalarıyla kıyaslayan bir insana hayatında yer verme..
Ona sakin bir şekilde anlat anlamıyorsa koyuver gitsin çünkü ileride üzülürsün
Evet yol yakınken dön o kadından olmaz.
Yine mi sen mk
@sjsjsjssjahsjw muhahahaha
Ben anlamadım aranızdaki muhabbeti ama neyse
@sjsjsjssjahsjw hmm bilemedim
Gebeş 🐢🐢🐢
Cıh bunlar olmadı eskisi gibi küfür et sanki sakinlestin.
🍓🤢🔞🐢🐢🐢🐢🐉
Tövbe estağfurullah gece gece sövdürdü beni
Bb.
Tövbe tövbe de geç tabi kdkskslwkksja
Ya sorunun içine ettiniz
Erkeğine saygi duymayan bir kadında ne bileyim
Ve ailesi diye de ekliyorum
Abicim yuva yıkmak istemem ama sürekli gururunu kıran bir kadın zamanla psikoloji t üst eder
Ayrıldım zaten ama seviyorum da
Aklin varsa birak bu kizi arkadasim
Dönmeli
dönmeli tabi
Uyar onu
kesinlikle
Söylediklerinde haklı mı sence?
hayır eski çağda değiliz herkes kendi niteliğinde beklenti oluştursun lütfen. ekonomi de ortada. hem neden bakasınız ki birine. kıyaslamak nedir. kimseye çalış bana bak diyemem bu insanlar ne garip
Ayrılın
ayril
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?