Kızım neden bu kadar acımasız ve nasıl davranmalıyız?

40 yaşındayım büyük kızım 15 yaş küçük kızım 8 yaşında büyük kızım önceden iyi niyetli merhametli bir çocuktu arkadaşlarından iyi niyetinin karşılığı olarak kötü niyet gördü ve birden fazla kez arkadaşları tarafından dayağa maruz kaldı geçen sene dövüş sporlarından bir antrenmana verdik o zamandan beridir acımasız davranıyor arkadaşlarına bağırıp çağırıyor herkesle bir fiziksel kavga etme halinde kendisine yiyecek içecek aldığı zaman arkadaşlarınada alırdı ama şimdi kendisine alıp arkadaşlarının karşısında yiyip içiyor küçük kızıma arkadaşı dondurma almasını istemiş büyük kızım kardeşine dondurma alırken hayır arkadaşına almam sorarsada ablamın parası yoktu dersin demiş dilencilere para ya da bir şey satın aldığımda niye alıyorsun bize ne onların durumundan diyor arkadaşları borç para istiyormuş kızımda ailem kızıyor demiş arkadaşlarının evine gidiyor ama arkadaşları bize gelmek istediği zaman ailem izin vermiyor müsait değiliz demiş kimsenin kendisinin iyi niyetini hak etmediğini düşünüyor sizce bu acımasızlığı yaptığı dövüş sporuyla alakası var mıdır neden bu kadar acımasız olabilir onu hiç böyle yetiştirmemiştim kızımıza nasıl davranmalıyız
Kızım neden bu kadar acımasız ve nasıl davranmalıyız?
Cevapla