İstemiyorum diyerek kısmetimi kapatıyor muyum?

28 yaşındayım, hic sevgilim olmadi, sanaldan flortlerim oldu sadece çok korkak bir insandım, hata yapmaktan ciddi korkardım. Sanki bir erkekle birkaç ay takılsam, çay kahve içsem basima bir şey gelecek ya da ciddi bir adım atmak zorundaymışım gibi hissettirdi ailem. İnanın lisede bile bu böyleydi.

Hoslandigim adamlarda hayırsız, it, aldatma potansiyeli yüksek adamlardi niyeyse kendim gibi olanı sevmiyordum. 3 yıl önce anladım aslında BEN KENDIMI SEVMIYORMUSUM. Şu an kendimi daha iyi anlamaya başladım, ailemin bana etkisi %1 , hayatı burasindan yakaladım, bundan sonra kendim için yaşayacağım ancak biri evlenmiyor musun hala, ya da biri yok mu deyince çok batıyor. Hayir istemiyorum, bekar daha iyi diyorum ama benim bi tecrübem yok sonuçta etraftan etkilenip neden bu cevabı veriyorum bilmiyorum.

Annem diyor ki belki bir öneri olacak, tavsiye olacak ya da ilgisini çeken biri var sana açılacak sen niye hemen tepiyorsun ki diyor...

İstemiyorum diyerek kısmetimi kapatıyor muyum?
Cevapla