Soruma Hoş Geldiniz,
Bana göre altı ay ideal gibi görünüyor hatta maksimum altı ay içinde tanıştırmak isterim. Ben zaten en başında aileme bahseder anlatırım. Çenem hiç durmaz.. 😅

Siz Ne Düşünüyorsunuz?
Soruma Hoş Geldiniz,
Bana göre altı ay ideal gibi görünüyor hatta maksimum altı ay içinde tanıştırmak isterim. Ben zaten en başında aileme bahseder anlatırım. Çenem hiç durmaz.. 😅

Siz Ne Düşünüyorsunuz?
Bence sevgiliyi aileyle iş ciddiye binince tanıştırmak gerekir. Yani ortada bir ciddiyet yokken tanıştırmak bence ters olur. Hani evliliğe kendinizi hazır hissedersiniz o zaman tanışma görüşme olmalı bence iş fazla uzamadan diye düşünüyorum. Ama şimdiki gençler ortada bir şey yokken bile buluşuyor. Yani ben bir ciddiyet olmadan buluşmak istemem şahsen diye düşünüyorum.
İlişkilerin ciddi başlaması gerektiğini düşünüyorum 😅
Ameller niyetlere göredir başlangıç önemlidir
Yani ciddi niyetle başlamayıp da zamanla ciddi olmasını doğru bulmuyorum mantıklı gelmiyor bana 😅
Bende fazla uzatmama taraftarıyım çünkü hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar
Çok mantıklı düşünüyorsun bende ciddi bir şey yoksa buluşmaya gerek görmüyorum 😅 Müthişsin 😅
Günümüz ilişkileri pek umrumda değil hatta hiç 😅
merhaba :D benim sevgilim olmadı ama sevgilim olsaydı tabi ki de karar vermek için sevgilim ile ortak karar alır ve düşünürdük. yani bunun için en doğru zaman aslında kişilere göre değişir nasıl bir ilişkileri var? ne kadar ileri gittiler yani ne kadar zaman geçirdiler ne kadar tanıyorlar ya da aile yapıları nasıl bunu bilmek önemli benim için.. benim tavsiyem İlişkinizin ne kadar süredir devam ettiği, aileyle tanışma zamanlamasını etkileyebilir. İlişki yeni başlamışsa, aile ile tanışma için erken olabilir. Birbirinizi daha iyi tanıdığınız, güçlü bir bağ oluştuğu ve uzun vadeli bir ilişki düşündüğünüzde, aileyle tanışma düşünülebilir. Aileyle tanışmak için özel bir zaman belirlemek, ilişkinize değer katar. Örneğin, bir tatil, doğum günü veya aile toplantısı gibi özel bir anı seçebilirsiniz. Aileyle tanışmak için rahat ve samimi hissettiğiniz bir zamanda olun. Böylece doğal davranabilir ve kendinizi daha iyi ifade edebilirsiniz.
Herkesin ailesiyle tanışma zamanlaması farklıdır ve her ilişki kendine özgüdür. Önemli olan, birbirinizi iyi tanıdığınızdan ve ilişkinizin geleceği hakkında konuştuğunuzdan emin olmaktır. Aileyle tanışma, ilişkinize daha fazla şeffaflık ve anlayış getirebilir ve gelecekteki birlikte olma yolunda önemli bir adım olabilir. :D
Merhaba,
Olmasına gerek yok zaten Barış 😅Bende yokken de varken de aynı kafadayım 😅Bu şahsi mesele 😅
Ortak karar iyi olur tabi ki 😅 Katılıyorum her ilişki kendine özgüdür 😅
Ben başlangıcın önemli, çok da uzun tutmama taraftarıyım çünkü hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar 😅
Fazla heyecana gerek yok😅 eğer ilişki yolunda gidiyorsa en kısa sürede tanıştırırdım. Ama şöyle bir şey de var. Aileler işin içine girince baskılar da artıyor😅
Vay ilk fenomen görüşü mü oldu 😅 Hayırlı olsun tebrik ederim 😅En kısa sürede tanışmak benim için çok iyi 😅En çok istediğim hayırlı işin acelesi makbuldür 😅 Uzatmanın anlamı yok yani 😅Yok ben baskıya karşıyım ona izin yok bana ters 😅Ben sadece bilsinler diye 😅
Teşekkür ederim ilk görüş sana kısmet oldu 😅 aileler bilince baskı çok oluyor ne zaman evlilik işte yüzün asıksa hemen ona bağlamalar o yüzden bilmeleri sıkıntı oluyor gibi
Sevindim 😅 Ricalar 😅Bilmem ben baskıya izin vermem ama zaten kendim isterdim yüzük söz evlilik 😅Bana göre hava hoş 😅
Cevap
2Cevap
Bu kişi ile olur dediğim ve kalbimin sesi bana fısıldamaya başlamış ise söylerdim
Hımm😅İnsanın içine doğar aslında hisseder yani 😅 Olabilir mantıklı iç sesi dinlemek lazım
burada kişinin kendini tanıması da önemli. Ne isteyip istemediğini bilmesi gerekir ama 6 ay bence cok fazla uzun bilemedim duruma göre şartlara göre karaktere göre her şeye göre 😂
Tabi ki önce kendimizi tanımalı bilmeliyiz. Oha 6 ay uzun mu sahiden mi 😂bana da yeterli yani fazla bile 2.5 aya da olur yani o iş 😂Tabi ki duruma göre şartlara göre değişir 😂
Diyorum ya kafanda oturtabilmişsen içine sinmiş ise en fazla 3 ay yeterli. O zaman diliminde istediğin kadar bilgi toplarsın ve yeterli olur. Çünkü zaten ciddi ciddi düşünmüşsündür. Uzun süre sevgili kalmak saçma gelmeye başladı artık etrafı izledikçe 🙄 Helaller cok daha güzeldir.
Bence de yeter üç ay 😅Olur bu iş 😅Bana en başından beri saçma geliyor 😅 Çok saçma evlenelim yani 😅Sabah akşam gece gündüz hep birlikte olmak her şeyi birlikte yapmak varken ayrı gayrı ne gerek var 😅En güzel aşk helal olan aşktır her zaman derim 😅
Benim oğlanlar icin zaman faktörü önem taşimadi. Sevgililerini benimle tanıştırdılar.
Ne güzel 😅Bende öyle isterim zaman faktörü benim için de pek önemli değil 😂
Benim 1 sene iyice garantilemem lazım tanımam lazım ondan sonra söyleyebilirim
Hımm 😅 Güzelmiş çok da uzun değil 😅Tanımak için ne yaparsın 😅
Sorular sorarım her konuda 😇
Diyorsun 😅 Mantıklı soru cevap 😅Mesela arkadaşını tanımak için yola çık yemek ye ve borç ver derler 😅
Aynen öyle kesinlikle 🙂🙃
Hihi, hayırlısı bakalım, gönlünce olsun 🫡 Mutlu günler dilerim 😅 Hoşçakal
Amin inşallah senin de gönlünce olsun görüşürüz 😇
Amin inşaAllah, GörüşürüzZzzZzzzzzz 😅 Hoşçakal
Çenen durmalı ciddi düşündüğün an bas git ailene anlat 😂
Başlangıcım ciddi olur zati 😅Ciddiyet üstüne 😅 Sevgiliye gerek yok ciddi düşünmek için ben ondan önce de ciddi düşünüyorum düşünüyordum 😂 Çeneme çare yok sanırım 😂
Yok valla 😅Dilimden düşmez aşkım 😅Daima ama hep iyi şeyler kötüleri üzücü şeyleri saklarım 😅Niye Allah muhafaza ana kuzusu ya da anne kuzusu değilim 😅
Allah Allah ne alakası var yahu 😅Beni tanımıyorsun 😅 Ben konuşkan ve deli dolu çocuksu bir insanım 😅 hüznümü sevincimi her şeyi paylaşırım 😅 Küçüklükten beri 😅
En iyi değilim 😅Ama ben benim kimse değilim kimse ben değil sende sensin 😅
Mutlu günler dilerim 😅 Gönlünce olsun 😅 Hoşçakal
doğru zaman geldiğinde
bunun için altı ay bilmem ne demek hata olur
Hımm 😅
Doğru zaman bana göre altı ay tabi sana göre nasıl olur bilemem abla 😅
Herkesin hayatı kendine 😅
Fikir almak istemiştim 😅6 ay yarım yıl koca bir zaman yani 😅
6 ay sonra tanıştırıp mahçup olmak da var ailene.
neyse... aceelci olmamak lazım, bir insan için hemen TANIDIM dememek lazım
Haklısın abla mahcup olmak var ama bu hayatın bir gerçeği değil mi?
İnsan kendini belli eder kimi zaman bir bakış gülüş kimi zaman da bir çift söz yeterlidir tanımak için maskesi var ise yıllar da geçse nafile değil mi? 😅
İnsanlar oscarlık oyuncu köprüyü geçene kadar herkes melek rolünde
Yüzde yüz tanımak yoktur zaten sanmıyorum
Senden bir bok olmaz devam et böyle davranmaya en iyi resti benden yiycen gördüğüm en nankör insansın
İyice emin olduktan sonra tanıştırırım. Bunun için süre belirtmek zor
Hımm 😅Olabilir canın sağolsun 😅 Ben emin olurum diye altı ay dedim 😅Benim için fazlası ile yeterli
Ben değilimdir 😅 güvenmem ama şüpheci de değilim en azından bir hata görene kadar şüphe ile yaklaşmam 😅şüphe kötü yer bitirir
Tedbirli olmak daha iyidir tabi ki iyi yapıyorsun 😅
Yaşadıklarımız hep ders tecrübe olur 😅Bana da tam aksi geliyor 😅 Gerçi çok da önemi yok zati aslında 😅Ama nasıl desem bazı kızlar tanışmak istiyor ailelerle tanıştırmayınca ciddi değil mi diye düşünüyor filan 😅
Çok erken olmasın tabi ki 😅Ama mesele şu ben zaten ciddiyet üstüne isterim yani 😅evlilik üstüne olsun başlangıcımız tanıma tanışma sohbet muhabbet vs 😅
Herkesle sevgili olunca liste kabarık oluyor oooo ilk sevgilisi ile evlenen pek yok yani 😅
Yorar insanı
Ben öyle başlarım başlamak isterim 😅ameller niyetlere göredir
Hep öyle düşündüm düşünüyorum 😅kısmet olmadı henüz 😅
Katılıyorum çok güzel düşünüyorsun 😅
Amin inşaAllah cümlemiz😊Aşk olsun da ben dolu dizgin yaparım her türlü her şeyi enlerde yaşarım elimde değil ve yaşatırım 😅
hamile kaldığında
Hiç mantıklı bulmuyorum bunu 😅
Evlilik yoluna gidince
Ucu açık oldu kanka ama anladım ben seni 😅
https://m.youtube.com/watch?v=vv5qMD8Fuxw
O kadar 😂
Kesinlikle kanki 😅hava bugün daha iyi sanki 😂
Evet kapalı ve güzel
mis gibi karabulut çöktü
En sevdiğim bu sıcakta mis🤣
Olması gereken en uygun zamanda 😬😂
Çok mantıklı 😅Bunu düşünememiştim 😅Yani ne zaman olur o iş sjsjs
😂😂😂
Yani 1 yil icerisinde olmali sanki
Bence de en fazla hatta yani o iş olmalı 😂
8 ay sonra mantıklı
Bence de mantıklı 😅Çok uzun değil
Bu yaştan sonra hemen tanistiririm djsn
Hemen derken 😅 Nasıl yani
Yani ben bi tanissam keske sonra biraz zaman geciririm ama ailemin haberi olur mutlaka sonra evlilik yaklasincada ailem tanir. Dur ya haklısın ben aileye bahsetme olarak düşünüp hemen demistim. Tanışma iste en az 6 ay sonda dedigin gibi
Bende hemen bahseder anlatırım 😅Çok güzel düşünüyorsun mantıklı 😅Tanımak için çok şeye gerek yok aslında kimi zaman bir bakış gülüş kimi zaman da bir çift söz yeterlidir tanımak için maskesi var ise yıllar da geçse nafile yani 😅
Aynen öyle
EyvAllah, mutlu günler dilerim 🫡 Hoşçakalın
Mutlu günler 😊🖐🏻
Teşekkürler 😊
Bir sene
Güzelmiş 😅İyi seçim
Ciddi düşünürsem uzatmadan tanıştırırım😊
Hımm 😅Ciddilik sevgilime göre değil mesela kendi karakterim olarak ciddi isterim hem başlangıç önemlidir 😅
Ciddi ol 😅Gönül eğlendirme 😅
Uzatmadan tanıştırmak istemen çok hoş 😊 Sevindirdi 😅 Yakışır kanki
Teşekkürler kanki✋😃
Ricalar Kankitoşkom 😂
Ciddiyse tanıştırın
Ciddi olmayan ile işim olmaz zati 😅 Tanıştırın mı tanıştırırım mı 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?