Yaşadığım paranormal olaya neden inanmıyorlar?

Bakın 3 farklı olay yaşadım. 3 olaydan ilki öyle bir korkunçtu ki anlatsam uzun olur. Özet geçicem.. En yakın yola 500 metre rahat var. Ormanın içindeyiz hava hafif yağışlı.. Uyucaz sabaha orman havası ile uyancaz niyet bu.. Önce şimşek gibi bi ışık yandı söndü (o gece havada tek bir şimşek yoktu) Sonra tam artık uyucaz aracın içi soğudu bagajdan ceketi alıcam araç içinden geçip alcam (FİORİNO) Sağ taraftan DUMMMM DUMMMMM DUMMMM Bi ses ağır ritimde.. önce yoldan gelio sandık ki yoldan gelse duyulmaz camlar kapalı... Arkadaşla bakıştık Ses yine DUMMMM DUUMMMM DUMMM kaçtık hemen aracı çalıştırıp. Arkadaş bi anda aman yarabbi deyip yüzünü kapadı o korkmayan kişi ağladı.. Yola çıkıncaya kadar konuşma dedim.. Yola çıkınca söledi KEÇİYİ GÖRDÜNMÜ KAFASINI ÇEVİRMİŞ BİZE BAKIYORDU dedi. Ben görmedim...
İster inanın ister inanmayın Cinlere inanmayan ben imana geldim... Tek merak ettiğim soru şu? Ya kontak açmayıp kalmaya devam etseydim ne olurdu? Bu sorunun cevabını hiç bir zaman bilemicem...
Güncellemeler
+1 yıl
Bu olay gece tam 01:45 - 02:00 Arası oldu. Ama gününü hatırlamıyorum... 2 sene önce
Yaşadığım paranormal olaya neden inanmıyorlar?
Cevapla