Bakın 3 farklı olay yaşadım. 3 olaydan ilki öyle bir korkunçtu ki anlatsam uzun olur. Özet geçicem.. En yakın yola 500 metre rahat var. Ormanın içindeyiz hava hafif yağışlı.. Uyucaz sabaha orman havası ile uyancaz niyet bu.. Önce şimşek gibi bi ışık yandı söndü (o gece havada tek bir şimşek yoktu) Sonra tam artık uyucaz aracın içi soğudu bagajdan ceketi alıcam araç içinden geçip alcam (FİORİNO) Sağ taraftan DUMMMM DUMMMMM DUMMMM Bi ses ağır ritimde.. önce yoldan gelio sandık ki yoldan gelse duyulmaz camlar kapalı... Arkadaşla bakıştık Ses yine DUMMMM DUUMMMM DUMMM kaçtık hemen aracı çalıştırıp. Arkadaş bi anda aman yarabbi deyip yüzünü kapadı o korkmayan kişi ağladı.. Yola çıkıncaya kadar konuşma dedim.. Yola çıkınca söledi KEÇİYİ GÖRDÜNMÜ KAFASINI ÇEVİRMİŞ BİZE BAKIYORDU dedi. Ben görmedim...
İster inanın ister inanmayın Cinlere inanmayan ben imana geldim... Tek merak ettiğim soru şu? Ya kontak açmayıp kalmaya devam etseydim ne olurdu? Bu sorunun cevabını hiç bir zaman bilemicem...
İster inanın ister inanmayın Cinlere inanmayan ben imana geldim... Tek merak ettiğim soru şu? Ya kontak açmayıp kalmaya devam etseydim ne olurdu? Bu sorunun cevabını hiç bir zaman bilemicem...
Güncellemeler
+1 yıl
Bu olay gece tam 01:45 - 02:00 Arası oldu. Ama gününü hatırlamıyorum... 2 sene önce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Abiye bir molotof kokteyli zaten uçurmuş kafayı tam uçursun barı
Bu kadar cesaretli isen adresi veririm gidersin görürsün. Bez bağla öyle git molotofu orada kendin zaten icersin
Olabilir bu konu üzerinde fazla takılma
Ses uzaktan falan gelmiştir keçide ordan geçiyordur
Camları kapalı olan bi araç ve aracın üzerine düşen su sesleri.. Ben masal anlatmadım yaşadığımı anlattım. Kafam güzel bile değildi. Bu söylediklerinin fazlasını düşündüm emin ol.. o gece o ışğın bi anda yanıp sönmesi şimşek gibi ve o yönden gelen TAMTAM sesi... Olucak iş değil. Defineci olsa bizden başka araç izi yoktu.. en yakın yol 500 m en uzak yol 1 km. Kimse yağmurlu havada cam açıp tenha yerde müzik dinlemez dimi?
Ve o ormana giren tek bir yol var...
Anlıyorum seni her şey olmuş olabilir ama bu konunun üzerinde durup kendini şüpheye düşürme öyle yerlerede gitme
Ben araçta yatarsam sabah çam ağaçlarının kokusunla uyanmayı severim. Ben cinlere inanmıyodum tam. Taaa ki o geceye kadar. Kime anlatsam inanmıyor. Düğünlerine denk geldiğimizi düşünüyorum..
Onlar ilk uyarıyı ışıkla verdiler. Gitmemizi istediler. Kalsaydık vay vay vay
Ben inanırım ve bu konu rahatsız ediyor hele bu saatte dua oku ve yat
2 senedir bu tür ormamda geçen hikayeleri dinlerim. Benim yaşadığım olayın benzerini yaşayan pek denk gelmedim belkide çoğu hikaye yalan. Allah kimseye bu tür olayı yaşatmasın. Ormamda kamp hobin varsa vazgeç. Yaşarsan kalbin dayanmaz o duygu bambaşka derecede korkunç.
Pekala daha fazla dediklerini okumayacağım rahatsız ediyor çünkü sende takılma
Tabikide hak veririm. Okumamış say. Sabah ezanına kadar kafanı başka şeylerle meşgul et.
İyi geceler
Sizede