Bu kızların harfleri uzatmasına sinir olan tek ben miyim?

Örneğin günaydınnnnn yazmanın mantığı ne tam olarak? Günaydın yazınca ben anlamıyor muyum?
Bu kızların harfleri uzatmasına sinir olan tek ben miyim?
Cevapla