Arkadaşım beni kullanıyor ama başka kimsem yok ne yapacağım?

Köye geldik yazlığa bi kaç güne gideceğiz geri. Burada çocukluk arkadaşım var ilkokuldan beri tanıyorum kendisini. Ama son yıllarda çok değişti ailesi zaten çok katı bime bile göndermiyorlar. Diyorum pasta yaptım yiyelim beraber üşendim ya size kadar gelmeye diyor gelmiyor mesela. Kendisi hiç gelmiyor gelmemi bekliyor ancak. Ben düşünüp aşağıdan bir şeyler alıyorum yiyelim diye gelmiyor yok salata yaptırıyor annem diye geçen gün parka gittik kendisi gidelim dedi işte her şey çok iyiydi sonra bugün pikniğe gidecek annemler sen de gel dedi tamam olur dedim bakmadı mesajıma uzun süre sonra yazdı annemler kavga etti gitmeyebiliriz diye ama 2 3 saat sonra yani. İnstaya da st atmış dışardayken akşam. Yani bilmiyorum dışarı annegille gitmiş olabilir evet ama bence pikniğe gittiler ordan geliyorlar. Ne yapacağım bilmiyorum burada başka kimsem yok İnternetim de çok az arkadaşım da yok doğru düzgün. Başım ağrıdı hatta telefona bakmaktan bugün..
Arkadaşım beni kullanıyor ama başka kimsem yok ne yapacağım?
Cevapla