Ailevi nedenlerden dolayı kendinize fiziksel olarak zarar verdiğinizi farkettiğinizde ne yaparsınız?

Bunları anlatırken çok utanıyorum ama artık birşeyler demek istiyorum. Çabaladığım halde hiçbir değişiklik olmadı. Yüze ve vücuda tırnak batırmak, yastıkla kendini boğmak, kolları ısırmak, kaşımaktan dolayı harita gibi yaralar, bacaklarda ve çenede aşırı kasılmadan dolayı ağrı ve daha bir sürü şey. Yapmak istemiyorum ama yine de yapıyorum. Yıllardır böyle ve artık çok yorgunum. Kişisel temizliğimi bile doğru düzgün yapamıyorum. Karşı çıktıkça daha kötüsü oldu. Psikoloğa gidemem. Sizce ben abartıyor muyum? İlgi manyağı mıyım? İnsanlardan yardım istemek ne kadar doğru? Beni yüzsüz, ezik gibi mi gösterir? Kime güvenebilirim? Zamanınızı aldığım için özür dilerim.

Ailevi nedenlerden dolayı kendinize fiziksel olarak zarar verdiğinizi farkettiğinizde ne yaparsınız?
Cevapla